کد خبر: ۵۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۲
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فارس خبر داد

انهدام باند تهیه و توزیع اقلام ضد فرهنگی در شیراز

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فارس از شناسایی و انهدام باند تهیه و توزیع اقلام ضد فرهنگی و کشف 40 هزار سی دی و دی وی دی غیرمجاز از اعضای این باند در شیراز خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، علی ذوالقدری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی و مقابله با تهیه و توزیع اقلام ضد فرهنگی، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس پس از چند روز کار اطلاعاتی، فردی را که در تهیه و توزیع اقلام ضد فرهنگی فعالیت داشت را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات لازم ماموران متوجه شدند این فرد در مغازه خود در خیابان لطفعلی‌خان زند شیراز، اقدام به تکثیر و توزیع اقلام ضد فرهنگی از جمله سی دی و دی وی دی‌های غیرمجاز می‌کند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان فارس بیان کرد: ماموران از واحد صنفی بازرسی و مشخص شد این فرد در طبقه بالای مغازه خود انباری را ایجاد کرده که به طور کامل استتار و مخفی شده بود.

ذوالقدری افزود: در بازرسی از مخفیگاه این توزیع‌کننده اقلام ضد فرهنگی دو دستگاه تکثیر سی دی، دو چاپ‌گر رنگی برای تکثیر عکس و برچسب‌های سی دی، 40 هزار و 500 سی دی و دی وی دی غیرمجاز،‌ یک بطری مشروب و ... کشف شد.

وی گفت: در این مورد دو نفر 22 ساله و 30 ساله دستگیر و پس از انجام تحقیقات لازم، به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان