کد خبر: ۵۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۲

سردار غیب پرور: نخستین شرط حسینی بودن مسلمی بودن است

انقلاب اسلامی ما فجر صادقی‌ است برای انقلاب جهانی حضرت مهدی و مگر می‌شود خورشید را قبول داشته باشیم اما فجر صادق آن را باور نکنیم.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور در «نخستین یادواره سردار شهید هاشم اعتمادی و شهدای عملیات کربلای 5» که به همت پایگاه شهید متوسلیان برگزار شد، اظهار داشت: هدف از تشکیل همایش‌های این‌چنینی و یاد کردن از شهدا، پی بردن به اعتقادات آن‌هاست.

وی افزود: اگر رسالت شهید و هدفی را که دنبال می‌کرده در چنین جلساتی اظهار نشود، سودمند و کامل نخواهد بود.

غیب‌پرور با اشاره به اینکه تمام شهیدان بدون استثنا بر پایه اعتقاد به ولایت حرکت کردند، بیان کرد: کسانی که می‌خواهند یاد شهیدان را زنده نگاه دارند باید به «ولایت‌مداری شهید» که اساسی‌ترین مطلب در سیره شهداست، توجه کنند.

همرزم شهید اعتمادی ادامه داد: امکان ندارد کسی بگوید محب حسین‌بن علی(ع) هستم اما با جناب مسلم‌بن‌عقیل کاری نیست چراکه نخستین شرط حسینی بودن این است که مسلمی باشیم.

فرمانده سپاه فجر فارس اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما فجر صادقی‌ است برای انقلاب جهانی حضرت مهدی و مگر می‌شود خورشید را قبول داشته باشیم اما فجر صادق آن را باور نکنیم.

غیب‌پرور با بیان اینکه راه صحیح، ایستادن محکم بر اصول است، ابراز داشت: شهید هاشم اعتمادی نیز این ویژگی را داشت.

همرزم شهید اعتمادی تصریح کرد: به خداوندی خدا این‌ جوانان برای اسلام، امام و ولایت به جبهه‌های جنگ رفتند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه مبنا، پایبندی به ولایت است، ادامه داد: کسی که در برابر ولایت بایستد انگار در برابر سیدالشهدا ایستاده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جایگاه بلند شهدا حاصل نشد مگر در تبعیت از ولایت فقیه و خدا مقدر کرده که جوانان ما این بار فرهنگ، ایثار و شهادت را منتقل کنند.


نظرات بینندگان