کد خبر: ۵۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲

آغاز آزمون عملی جذب 90 آتش نشان در شیراز

از امروز (12 بهمن) آزمون عملی و تست ورزشی 340 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آتش نشانی آغاز خواهد شد.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی،مدیر عامل سازمان آتش نشانی شیراز گفت: در پایان این آزمون 90 نفر جذب این سازمان می شوند که پس از طی دوره های تئوری و عملی به طور رسمی به جرگه خانواده بزرگ آتش نشانان شیراز خواهند پیوست.

طالبی اضافه کرد: این آزمون در 9 رشته مختلف ورزشی از جمله بارفیکس، درازنشست، پرش جفت، پارالل و انواع دوها در محل ورزشگاه شهدای آتش نشانی واقع در خیابان مأذون قشقایی برگزار می شود.

طالبی به امتیازهای این آزمون اشاره کرد و گفت: هر کدام از این رشته ها 100 امتیاز دارد که داوطلبان باید بتوانند حداقل 60 درصد از هر امتیاز را کسب کنند.

این مقام مسئول از طراحی نرم افزار رکوردگیری خبر داد و گفت: به جهت تسهیل و افزایش سرعت در امر برگزاری و همچنین دقت در کار ، نرم افزاری تهیه شده است که پس از ثبت رکورد در پایگاه داده، نفرات برتر را مشخص می کند.

طالبی آزمایش پزشکی قبل از آزمون را برای تمامی پذیرفته شدگان الزامی دانست و اضافه کرد: قبل از برگزاری آزمون تمامی داوطلبان آزمایش های اولیه پزشکی را انجام داده تا در صورت تأیید پزشک وارد فاز آزمون خواهند شد.

وی همچنین گفت: داوری این آزمون را 20 نفر بر عهده دارند و هر روز از ساعت هفت صبح، طی پنج روز از 70 نفر آزمون گرفته خواهد شد.

نظرات بینندگان