کد خبر: ۵۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
برای چندمین سال متوالی اعلام شد

بهره‌برداری از پایانه جدید امیرکبیر شیراز

شهردار شیراز برای چندمین سال متوالی از به بهره‌برداری رسیدن پایانه جدید امیرکبیر این شهر در دهه فجر خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر حوزه مدیریت شهردار شیراز، علیرضا پاک‌فطرت اظهار داشت: این پروژه‌های بزرگ و کوچک فرهنگی، ورزشی، عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار شیراز با اشاره به بهره‌برداری موقت از پروژه تقاطع غیر همسطح طبقاتی بصیرت که شهروندان شاهد آن بوده‌اند، از افتتاح رسمی این پروژه در دهه فجر امسال خبر داد.

وی با بیان اینکه این پروژه با هزینه 310 میلیارد ریال در تملک و اجرا در 24 ماه ساخته شده است، افزود: این پروژه با نورپردازی زیبا تقدیم شهروندان می‌شود.

پاک‌فطرت با اشاره به پایانه جدید امیرکبیر افزود: این پایانه با 200 میلیارد ریال اعتبار در ضلع شرقی بلوار امیرکبیر در کیلومتر یک به سمت استان‌های بوشهر و خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار شیراز با بیان اینکه پایانه قدیم امیرکبیر در مرکز ترافیکی شهر شرایط نامناسبی را ایجاد کرده بود، گفت: پایانه جدید با در نظر گرفتن مسیرهای دسترسی متعدد که در طرح تفصیلی نیز آمده است و کم و بیش در دست احداث است، شرایط بسیار خوبی را ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به پروژه‌های دیگر اضافه کرد: این طرح‌ها با نگاهی عدالت‌محور در تمام مناطق شهر گسترده شده است.

پاک‌فطرت تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل آسفالت معابر، لبه‌گذاری، بهبود فضای شهری، پل‌های عابر پیاده، لوله‌گذاری آب‌های سطحی، احداث نمازخانه در بوستان‌ها، احداث بوستان‌های شهری و طرح‌های متعدد فضای سبز، ساخت سرویس‌های بهداشتی و ... است.

شهردار شیراز اضافه کرد: خدمات‌رسانی مطلوب و قابل قبول به شهروندان از اهداف و برنامه‌های شهرداری شیراز است و امیدوارم در این راه از همراهی سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان