کد خبر: ۵۱۲۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

توزيع سبد كالا تا ارائه به آخرين مشمولان ادامه دارد

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام كرد: توزيع سبد كالايي شهروندان كه از روز 13 بهمن‌ماه در سطح استان فارس آغاز شده است، طي روزهاي آينده ادامه دارد و شهروندان به مرور براي دريافت اين سبد مراجعه كنند.

به گزارش شیرازه، علي همتي گفت: موجودي كالا براي اختصاص به تمام مشمولان در سطح استان كافي است و شهروندان به‌مرور به مراكز توزيع كننده مراجعه و كالاي مورد نظر را دريافت كنند.

همتي با بيان اينكه سبدكالاي در نظر گرفته شده، مربوط به مرحله اول اين طرح است، گفت: تمام فروشگاه‌هاي رفاه، فرهنگيان و تعاوني كاركنان دولت و تعاوني امكان، هم‌اينك در حال توزيع سبد كالايي هستند.

اين مقام مسئول لزوم به همراه داشتن كارت عابربانكي كه به‌عنوان حساب دريافت يارانه خانوار استفاده مي‌شود و كارت ملي سرپرست خانوار براي دريافت اين سبد را يادآور و متذكر شد: شهروندان بدون نگراني، به تدريج به مراكز توزيع سبد كالا مراجعه كنند.

همتي گفت: هيچ نگراني براي تامين كالاي مشمولان اين طرح در سطح استان فارس وجود ندارد و نظارت كافي نيز بر كار توزيع اين سبدكالايي، اعمال شده و مي‌شود.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس تصريح كرد: توزيع سبد كالايي تا عرضه اين سبد به آخرين مشمولان طرح، تداوم خواهد داشت.


انتهاي پیام
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ali
United States of America
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
0
تحقق عدل و عدالت گرفتن حق از مظلوم و دادن آن به هر گروهی باشد چه نیروهای مسلح و چه کارکنان دولت مشمول این آیه می شود و حرام است.
در ضمن به احمدی نژاد تعلق گرفته واقعا صد رحمت به پدر رئیس جمهور قبلی آنقدر خوب زندگی کرده که مشمول سبد کالا شده!!!
نیرو های مسلح هم که باید تقویت شوند جهت اعتلای اهداف مقدس پایمال کردن و گرفتن حق از مردم
کارکنان دولت هم باید تقوبت شوند تا مبادا صداشون در بیاد
خوب کمیته امدای ها وبهزیستی ها هم باید روغن چرخ اهداف شما شوند.
من نمی دونم مملکت صاحب داره؟!!!
بیش از 5 میلیون سرپرست خانوار بیکارند و به آنها یارانه تعلق نمی گیرد
بابا یا همه یا هیچ کس اونی که داره به خودش زحمت ایستادن در صف مرگ آور سبد کالا را نمیدهد همه فهمیدند مدرک کیلویی گرفتین و با پارتی بالا کشیده شدین!!!