کد خبر: ۵۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۲

می‌خواهیم در دهه فجر به ملت‌های جهان بگوییم که آمریکا کیست

منطق و اساس انقلاب اسلامی بر پایه استکبارستیزی شکل گرفته و بسیار ساده‌اندیشی است که تصور کنیم آمریکا برای ملت‌ها خیری را می‌خواهد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، سرهنگ پاسدار منصور میرزائیان امروز در حاشیه برگزاری جشن پیروزی انقلاب اظهار داشت: در دهه فجر باید حماسه ملت رشید ایران که در فروپاشی رژیم ستم‌شاهی نقش موثر و تعیین کننده‌ای داشته برای نسل جوان بازخوانی شود تا ظلم، ستم و فساد شیطان بزرگ، امریکای جهان‌خوار بیش از پیش آشکارتر هویداتر شود.

وی با اشاره به اینکه شیطان بزرگ قابل اعتماد و تکیه نیست و نباید با آن رابطه برقرار کرد، چراکه دست آمریکا به خون میلیون‌ها انسان در جهان آغشته است، افزود: منطق و اساس انقلاب اسلامی بر پایه استکبارستیزی شکل گرفته و بسیار ساده‌اندیشی است که تصور کنیم آمریکا برای ملت‌ها خیری را می‌خواهد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز خاطرنشان کرد: باید شعارهای سال‌های 56 و 57 را در دهه مبارک فجر امسال بار دیگر با فریاد بلند و رسا تکرار کنیم تا مردم آزادی‌خواه جهان با ماهیت پوچ و بی‌معنی استکبار بیشتر آشنا شوند.

سرهنگ پاسدار میرزائیان تصریح کرد: در رژیم گذشته کشور بیشترین رابطه با آمریکا، اسرائیل و انگلیس را داشته و تمام اختیارات این مردم در دست استکبار که با 40 هزار مستشار نظامی و جاسوس ذخایرمان را به غارت می‌بردند، بوده است.

وی بیان داشت: برنامه‌های دهه مبارک فجر را به گونه‌ای برگزار می‌کنیم تا به ملت‌های جهان بگوییم که آمریکا کیست و تا چه حد مردم بزرگ ایران اسلامی پای شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایستاده و پافشاری می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز اضافه کرد: این ناحیه هر روز با 35 برنامه شاد ورزشی، فرهنگی، قرآنی، علمی و سیاسی و با بهره‌برداری از پروژه‌های پایگاه و حوزه‌های مقاومت و سالن‌های ورزشی و فرهنگی به استقبال این جشن ملی، حماسی و اسلامی رفته است.

سرهنگ پاسدار میرزائیان ابراز داشت: رویکرد بسیج در سال جاری معرفی استکبار و استکبارستیزی و نیز آشنایی نسل جوان با ماهیت و دشمنی آمریکا نسبت  به ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی و مردم مظلوم جهان است.

وی ابراز داشت: بسیجیان حضور پررنگ خود را در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن مانند سال‌های گذشته به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اعلام می‌کنند و از دیگر مردم شریف این استان درخواست می‌شود که در این حماسه ملی حضور جدی داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز خاطرنشان کرد: حضور هزاران بسیجی ادارات، محلات، دانش‌آموزی و فرهنگیان  در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سالن سرپوشیده  دراک معالی‌آباد نشان از شعور بالای سیاسی این قشر از جامعه در برابر هرگونه توطئه‌ و تهدید دشمنان داخلی و خارجی است.


نظرات بینندگان