کد خبر: ۵۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
سرهنگ، دایی را متوقف کرد

فجر شهید سپاسی ترمز پرسپولیس را در ایستگاه شیراز کشید

از هفته بیست و ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر یک دیدار برگزار شد و در این بازی تیم فجر شهید سپاسی برابر پرسپولیس متوقف شد.
به گزارش شیرازه در ادامه هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم های فجر سپاسی شیراز و پرسپولیس از ساعت 14:30 امروز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

گل تیم پرسپولیس در دقیقه 49 به ثمر رسید. ارسال مسلمان با ضربه سر سیدجلال حسینی همراه شد که توپ پس از برخورد با یکی از مدافعان فجر درون دروازه قرار گرفت. پس از این گل کادر فنی فجر و محمود یاوری با آمدن به داخل زمین به شدت به کمک داور اعتراض کردند و معتقد بودند آن صحنه درگیری بین ماهینی و بازیکن فجر خطا نبوده است.

در دقیقه 66، حملات پردامنه شاگردان یاوری بالاخره نتیجه داد و جلال‌الدین علی محمدی روی یک پاس رو به عقب با یک شوت دقیق توپ را به کنج دروازه نیلسون فرستاد تا کار به تساوی کشیده شود.

ترکیب فجر شهید سپاسی:

محمد صالح خليل آزاد، سعيد قزلچي، رامتين سليمان زاده، عليرضا جليلي، ميثم خداشناس، سيامک کوهنورد، مهرداد کريميان، حميد جوکار، جلال الدين علي محمدي، سمير بکريچ، محمد حيدري

سرمربی: محمود یاوری

ترکیب پرسپولیس:

نيلسون، سيد جلال حسيني، محسن بنگر، حسين ماهيني، ميثم حسيني، رضا حقيقي، محمد نوري، محسن مسلمان، محمد رضا خلعتبري، حميد رضا علي عسگري و محمد عباس زاده

سرمربی:علی دایی


میثم خدا شناس، سیامک کوهنورد، مهرداد کریمیان و جلال علی محمدی چهار بازیکن اخطاری فجری ها بودند و سید جلال حسینی، محمد نوری و محسن مسلمان هم از پرسپولیس کارت زرد گرفتند.

قضاوت این دیدار را البرز حاجی پور به عهده داشت .

حدود 20 هزارنفراز این بازی دیدن کردند.
نظرات بینندگان