کد خبر: ۵۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
آیت الله ایمانی در دیدار با یکی از مبارزین انقلاب بحرین:

سلام ما را به جوانان بحرین برسانید/ انقلابی که بر پایه مردم باشد حتما پیروز می‌شود

آنچه در طول انقلاب شکل می گیرد باید به عنوان سکوی پرشی برای رفتن به مرحله بعد استفاده شود.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در فارس، نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس اظهار داشت: طبیعت هر انقلابی این است که مرحله به مرحله جلو برود و کسی که رهبری انقلاب را بر عهده دارد و انقلاب را مدیریت می کند باید از هر مرحله ای پلکانی محکم بسازد تا به مرحله بعد صعود کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس ادامه داد: آنچه در طول انقلاب شکل می گیرد باید به عنوان سکوی پرشی برای رفتن به مرحله بعد استفاده شود.

آیت الله ایمانی در دیدار شیخ علی عاشور یکی از فعالین و مبارزین انقلاب بحرین افزود: مردم در مراحل مختلف انقلاب پخته و محکم و استوار می شوند لذا اگر انقلابی در یک کشور در همان روزهای ابتدایی به پیروزی برسد مردم خیلی قدر آن را نمی دانند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: وقتی مردم شهید بدهند، زندانی و شکنجه شوند و سختی ها را تحمل کنند پس از پیروزی، قدر انقلابشان را می دانند و همگی برای حفظ آن تلاش می نمایند.

وی در این دیدار تصریح کرد: یکی از دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران طول کشیدن انقلاب بود چرا که در سال 42 که امامِ امت و بنیانگذار انقلاب اسلامی برای انقلاب قیام کرد تا سال 57 که انقلاب اسلامی ایران پیروز شد، مدت زیادی یعنی 15 سال طول کشید.

امام جمعه شیراز افزود: در این 15 سال ملت ایران هزاران شهید و جانباز تقدیم کرد و تعداد زیادی از مردم و علما در زندانها تحت شکنجه های سخت قرار گرفتند و این موضوع باعث شد که مردم آبدیده شوند و قدر انقلابشان را بدانند.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: همه مردم دنیا بعد از گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی ایران دیدند که مردم ایران امسال در راهپیمایی 22 بهمن پرشورتر از هر سال حضور داشتند و به خیابانها آمدند.

آیت الله ایمانی بیان داشت: انقلابی که بر پایه مردم باشد حتما پیروز و ماندگار خواهد بود اما انقلابی که با کمک اسلحه و توپ و تانک باشد یقینا دوامی نخواهد داشت چرا که در اسلام هیچ حزب و گروهی بالاتر از مردم نیست.

در پایان نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس تاکید کرد: سلام ما را به جوانان بحرین برسانید و بگویید که ما دائما برای پیروزی و نصرت شما دعا می کنیم

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار جناب آقای شیخ علی عاشور گزارشی از وضعیت بحرین و انقلاب این کشور ارائه کرد.

نظرات بینندگان