کد خبر: ۵۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۲

کشف اشیا عتیقه در زرین دشت

فرمانده انتظامی زرین دشت استان فارس از کشف 589 سکه قدیمی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، سرهنگ رحیم علی اژدری اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و خرید و فروش اشیای عتیقه توسط یک فرد، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی این شهرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی و در بازرسی از منزل این فرد ۵۸۹ سکه قدیمی نقره‌ای و طلایی ، ۴۳۶ گیره کوچک شبیه گیره موی زنانه و یک کوزه سفالی شکسته شده را کشف کردند.

اژدری گفت: متهم دستگیر و به همراه اشیای عتیقه کشف شده تحویل دادسرای شهرستان شد.

تحویل سبد کالای بازنشستگان و ایثارگران انتظامی فارس، درب منزل

اقلام بن کالایی بازنشستگان و ایثارگران فرماندهی انتظامی استان فارس درب منزل تحویل آنان شد.

فرمانده انتظامی فارس در این مورد اظهار داشت: به منظور تکریم بازنشستگان و ایثارگران فرماندهی انتظامی این استان، معاونت نیروی انسانی اقلام بن کالا را با وسیله نقلیه به درب منزل آنان منتقل می‌کند و تحویل خانواده‌شان می‌‌دهد.

سردار سیروس سجادیان اضافه کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده بین کانون بازنشستگان انتظامی این استان، موسسه اقلام مصرفی کارکنان ناجا، معاونت نیروی انسانی، یگان ویژه پاسداران استان فارس، پلیس راه، و انتظامی شهرستان شیراز مقرر شد سبد کالای خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و بازنشستگان این استان درب منزل آنان تحویل شود.

وی ادامه داد: در این راستا با تشکیل ستاد توزیع سبد کالا در موسسه اقلام مصرفی کارکنان ناجا، با حضور نمایندگان اداره ایثارگران، اداره خدمات رفاهی، کانون بازنشستگان و موسسه اقلام مصرفی، این اقلام به درب منازل این عزیزان منتقل و تحویل آنها داده شد.

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: این روند علاوه بر شیراز در سایر شهرستان‌های این استان نیز به همین صورت است و نمایندگان شهرستان‌ها بن سبد کالای کارکنان شاغل، بازنشسته و خانواده‌های شهدا و جانبازان را تحویل و در اختیار آنان قرار می‌دهند.

سجادیان با بیان اینکه این اقدام رضایتمندی یگان‌های انتظامی سطح این استان و خانواده‌های معظم شهدا، ‌جانبازان و بازنشستگان انتظامی فارس را در پی داشته است، خاطرنشان کرد: این روند که به منظور تکریم این عزیزان انجام شده به صورت مستمر در دستور کار پلیس فارس قرار دارد و از این پس نیز در سراسر این استان به همین نحو عمل می‌شود.
نظرات بینندگان