کد خبر: ۵۲۳۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۲
استاندار فارس خطاب به حجت الاسلام گلپایگانی:

پیام ما را به رهبری برسانید که مردم فارس در اجرایی کردن فرامین ایشان لحظه‌ای غفلت نمی کنند

استان فارس علمای بزرگواری همچون آیت الله دستغیب و آیت الله محلاتی را به چشم خود دیده است که در افزایش سطح معرفت دینی مردم نقش بسزایی داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، استاندار فارس در دومین روز برگزاری ششمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین قم با بیان اینکه امروز در تاریخ سیاسی فارس روزی ماندگار می‌شود، گفت: استان فارس علمای بزرگواری همچون آیت الله دستغیب و آیت الله محلاتی را به چشم خود دیده است که در افزایش سطح معرفت دینی مردم نقش بسزایی داشته‌اند.

سید محمد احمدی با بیان اینکه حضور معنادار و تعالی بخش علمای جامعه مدرسین قم در سومین حرم اهل بیت(ع) مایه خیر و برکت استان است، اظهار امیدواری کرد: این نشست و نتایج آن در غنا و گسترش باور‌ها و فرهنگ دینی و اعتقادی مردم نقشی ارزنده داشته باشد.

استاندار فارس نقش اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را در تاریخ سیاسی کشور بی بدیل توصیف کرد و گفت: همچنین تلاش‌های اعضای این جامعه در تحقق فرامین رهبری ارزنده است.

وی وجود بیش از 72 حوزه علمیه در کشور را تایید کننده رابطه مردم با روحانیت دانست و بیان کرد: مردم به عنوان سرمایه اجتماعی کشور ارتباط و پیوندی ناگسستنی با روحانیت دارند و کید استکبار جهانی کمترین تاثیری در پیوند آن ها با روحانیت ایجاد نکرده است.

احمدی با اشاره به اینکه استان فارس با وجود 14 هزار و 600 شهید نقشی تاثیر گذار در تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی داشته است، گفت: استان فارس به لحاظ علمی نیز با داشتن بیش از 200 هزار دانشجو و چندین دانشگاه در زمینه علمی و فرهنگی نقش مهمی را در کشور ایفا می‌کند.

وی با اشاره به تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان فارس، خطاب به حجت‌الاسلام گلپایگانی افزود: پیام ما را به مقام معظم رهبری برسانید که مردم عزت آفرین فارس همگام با مسئولین و علمای استان دست در دست نماینده ولی فقیه در در اجرایی و عملیاتی کردن فرامین ایشان لحظه‌ای غفلت نخواهند کرد همانگونه که در 22 بهمن این گفته ثابت شد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۹ اسفند ۱۳۹۲
0
به عمل کار بر اید عزیز جان
ناشناس
-
جمعه ۰۹ اسفند ۱۳۹۲
0
درود بر فرماندار ولایی شهرمان واقعا یک اعتالگرا به تمام معناست
ناشناس
-
جمعه ۰۹ اسفند ۱۳۹۲
0
ما هم با تو هستیم