کد خبر: ۵۲۳۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
خواستن توانستن است

شمارش معکوس برای افتتاح کارخانه لبنیاتی خرامه آغاز شد+تصاویر

کارخانه لبنیاتی دامانا به عنوان اولین کارخانه فعال در شهرک صنعتی خرامه به زودی افتتاح شده و کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه مرتضی رمضانپور مدیر عامل کارخانه لبنیاتی دامانا خرامه گفت: جهت بالابردن کفیت محصولات این کارخانه، دستگاه های اتوماتیک با آخرین تکنولوژی روز اروپا خریداری شده و با نصب و راه اندازی آن تا ابتدای سال 1393 این کارخانه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: این شرکت هم اکنون با 4 نیروی زن و 14 نیروی مرد در حال فعالیت است و امیدواریم که با تلاش جهت گسترش این کارخانه در جهت ایجاد اشتغال و پیشرفت و توسعه این شهرستان گام برداریم.

رمضان پور اضافه کرد: این کارخانه با هزینه ای بالغ بر 7 میلیارد تومان که 4 میلیارد آن از طریق سرمایه گذار و 3 میلیارد از طریق وام بانکی بوده تامین شده است و توانایی تولید روزانه 20 تن مواد لبنیاتی را دارد.

مدیر عامل کارخانه لبنیاتی دامانا ادامه داد: خواستن توانستن است حتی اگر بخواهیم هدفی بزرگ را در یک منطقه محروم عملی کنیم البته اگر مردم خرامه هم با همکاری، حمایت و خرید محصولات بومی، این حرکت بزرگ اقتصادی را یاری کنند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
عباسی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
0
با سلام .خدا قوت . مردم در جهت حمایت از صنایع داخلی باید مواد غذایی بومی خریداری کنند تا موفقیت شما بزرگراهی باشد برای تاسیس شرکتهای جدید در منطقه البته باید حمایتهی مسولین هم باید چاشنی کار کرد سنگ اندازیها رو بردارند