کد خبر: ۵۲۶۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
معاون فرهنگی شهرداری شیراز:

زمان «هفته شیراز» تغییر کند/ اردیبهشت ماه به گردشگری نیاز نداریم

چند سالی است یک هفته در اردیبهشت ماه را به عنوان روز شیراز نامگذاری کرده اند که طبق معملو سایر مراسم ها به هفته شیراز مبدل شده است.
به گزارش شیرازه، معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز گفت: برگزاری هفته شیراز فقط مربوط به شورا و شهرداری نیست بلکه مربوط به تمامی دستگاه ها و شهروندان است.

محمد فرخ‌زاده اظهار داشت: چند سالی است یک هفته در اردیبهشت ماه را به عنوان روز شیراز نامگذاری کرده اند که طبق معملو سایر مراسم ها به هفته شیراز مبدل شده است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز با بیان اینکه چند سالی است که بار این مسئولیت فقط بر گردن شورا و شهرداری افتاده، خاطر نشان کرد: در این هفته از سایرین و یا یک نهاد هماهنگ کننده برای اجرای برنامه ها خبری نیست و در پایان هم به جز بدهکاری و برخی انتقادات تکراری و خسته کننده به مجموعه شورا و شهرداری چیزی باقی نمی ماند.

وی با اشاره به روز تعیین شده به عنوان روز شیراز، گفت: این روز همزمان با روز شوراها است که این خود باعث شانه خالی کردن سایرین شده است.

فرخ زاده با بیان اینکه به نظر می رسد با توجه به وضعیت آب و هوای شیراز در اردیبهشت ماه، لازم است در مورد تاریخ این روز تجدیدنظر شود، اظهار داشت: ما در اردیبهشت ماه به گردشگری نیاز نداریم زیرا شیراز در آن فصل پر از رویدادهای تاریخی و فصلی و گردشگر است.

وی افزود: به نظر می رسد روز شیراز باید در تاریخی پیش بینی شود که این شهر خالی از گردشگر است و با تدوین و اجرای برنامه های جذاب و با محوریت بخش خصوصی سیل گردشگران خارجی و زائران داخلی و سایر مسئولان را به شیراز سرازیر کنیم

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Hong Kong
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
0
عامو بیشین!محبوری درباره ی چیزی که نمی دونی نظر بدی! شیراز رو با بهارش می شناسن؛ روز شیرازم دقیقا وسط بهاره! استاد به نظرم عیدم تغییر بدیم! چون توی اون وقت سال هوا خوبه همه میان شیراز عیدو ببریم زمستون! نظرت چیه استاد؟
سعید فهندژی سعدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
0
گل گفتی کاکو اصلاً باید یه تغییراتی تو چارفصل داد. اگه می شد یه کاری کرد تا خورشید هم از غرب طلوع کنه بهتره.
بابا مرد حسابی روز اول اردیبهشت سابقه ای به عمر سعدی و بلکه بیشتر داره. مردم تو محوطه آرامگاه آش می پختند.جناب آقای فرخ زاده از شما بعید بود. یه بازنگری روی این طرح بدید. اگه برنامه های هفته ی شیرازتان به درد لای جرز می خورد این ربطی به قسمت زمان و مکان ندارد.