کد خبر: ۵۲۸۱۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
وقتی عشق و معنویت حرف اول را می زند

ازدواج متفاوت دو بچه سیــد+عکس

زوج جوان اهل نورآباد ممسنی فارس شب اول عروسیشان رنگ و بویی خاص و متفاوت با بقیه مراسم های ازدواج داشت.
به گزارش سرویس فرهنگی - اجتماعی شیرازه، سید اسماعیل حسینی و مرضیه سادات حسینی، زوج جوان اهل نورآباد ممسنی فارس شب اول عروسیشان رنگ و بویی خاص داشت. این زوج جوان چند روز قبل و در ایام ولادت حضرت زینب علیها سلام همزمان با گلبانگ اذان مغر و عشا با حضور در مسجد جامع شهر نورآباد دوشا دوش مردم در نماز جماعت شرکت کردند.

این عروس و داماد که مراسم عروسی و مهمانی کوچکی با حضور اقوام و دوستان خود برگزار کرده بودند در مراسمشان نیز شهدا را فراموش نکرده و با حضور در گلزار شهدای شهر نورآباد، قبور مطهر شهدا از جمله شهید محمد امین احمدی را زیارت کردند.

اسماعیل حسینی در گفتگو با نورآنلاین در خصوص نماز اول وقتشان و حضور در مسجد جامع شهر در شب عروسیش گفت: برای بچه حزب اللهی ها این یک امر عادی است، چرا که آنها هیچگاه واجبات را فراموش نمی کنند.

وی در خصوص حضور در گلزار شهدا نیز اظهار داشت: زندگی ما با شهدا گره خورده است. ما حتی مراسم عقد خود را در سه راه شهات طلائیه برگزار کردیم و خطبه عقد را حجت الاسلام انجوی نژاد قرائت کردند.

وی در توصیه به جوانان نیز گفت: هر کسی برای خود سلیقه ای دارد؛ برخی ها سلیقه ای شبیه به سلیقه ی ما دو نفر دارند و برایشان این اقدام ما، قابل درک است و آنها در هر موقعیت و هر شرایطی باید بر اعتقادات خود پایبند باشند.

این تازه داماد افزود: برخی ها سلیقه های متفاوت تری دارند که به آنها پیشنهاد می کنم یک سری به این فاز بچه حزب اللهی ها بزنند و آن را تجربه کنند شاید خوششان آمد.

نویسنده :
مهدی پور
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
3
مبارک سید ساجد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
6
خیلی ها اینگونه کارها را درک نمی کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
0
مبارک باشه.
محسن و مصطفی خ
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
0
آقا سید اسماعیل مبارک باشه
انشا الله زیر سایه امام زمان (عج) زندگی خوبی را آغاز کرده باشی.