کد خبر: ۵۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۲

کنفرانس سامانه‌های مراقبتی پسیو در شیراز برگزار شد

دومین کنفرانس ملی سامانه‌های مراقبتی پسیو به میزبانی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز برگزار شد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، دبیر دومین کنفرانس ملی سامانه‌های مراقبتی پسیو ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در این کنفرانس 2 روزه مسائلی مانند مراقبت و رهگیری پسیو رادیویی، مراقبت و رهگیری پسیو سوناری، مراقبت و رهگیری پسیو صوتی و لرزه‌ای و مراقبت و رهگیری پسیوالکترواپتیکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عزیزالله جمشیدی محورهای این همایش را شامل مراقبت و رهگیری پسیو مغناطیسی و کاربردها و نیازهای عملیاتی ذکر کرد و ادامه داد: اساتید و کارشناسان در این کنفرانس در زمینه فناوری‌های مرتبط آنتن، مدارات گیرنده، سنسورها، پردازش‌های آرایه‌ای، الگوریتم‌های پردازش سیگنال، ردگیری و شبکه و ادغام داده‌ها به بحث و تبادل نظر پرداخته و مقالات خود را ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد: نتایج داوری این کنفرانس تا 15 بهمن‌ماه اعلام و به مقالات منتخب جوایزی اعطا می‌شود.

جمشیدی عنوان کرد: هدف اصلی این گردهمایی تبادل نظر متخصصان در موضوع سامانه‌های مخابراتی است و در مجموع 146 مقاله به این همایش ارسال شده که 84 مقاله در داوری پذیرفته و 20 مقاله به صورت شفاهی ارایه می‌شود.

وی ارتباط بین دانشگاه شیراز و صنایع الکترونیک شیراز را مطلوب توصیف کرد و گفت: در حال حاضر از 24 عضو هیئت‌ علمی دانشکده برق و کامپیوتر شیراز، 17 نفر دارای تخصص مخابراتی هستند.

جمشیدی اظهار کرد: تعداد 150 نفر در دوره‌های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان