کد خبر: ۵۲۹۴۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
نماینده مجمع دانشجویان عدالت‌خواه شیراز:

در صورت ادامه سکوت، به استناد بند «میم» وصیت‌نامه امام، ورود می‌کنیم

تمام رسانه‌های جهان در حمایت از این گروه ویژه هستند و اگر رسانه‌های داخلی به صورت «یکی من، یکی تو» تقسیم شوند، بی‌عدالتی نسبت به مردم است.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، حسین شهبازی شب گذشته در نشست خبری با فعالان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های شیراز درباره سفر اخیر مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا به ایران و دیدار با محکومان فتنه 88، با تاکید بر اینکه نباید روی وجه سیاسی دیدارهای کاترین اشتون که به دور از عرف دیپلماتیک است، تمرکز داشت، افزود: باید دید که آن‌ها با این دیدارها اعلام می‌کنند که کدام حاکمیت را قبول دارند.

اگر «دژ هسته‌ای» فرو بریزد، مناقشه به مرزهای دیگر می‌رسد

شهبازی با «ژنوچای» خواندن توافق‌نامه ژنو، در ادامه گفت: این اتفاقات، پس از شکسته شدن دیوار هسته‌ای طبیعی بود چراکه اگر «دژ هسته‌ای» فرو بریزد، مناقشه به مرزهای دیگر می‌رسد و حفظ خاکریز هسته‌ای از این لحاظ اهمیت داشت که مناقشه را وارد میدان‌های دیگر از جمله بحث موشکی، حقوق بشر و... نمی‌کرد و این نشانه بی‌تدبیری دولت در سیاست خارجی‌ است.

این دانشجوی عدالت‌خواه با بیان اینکه غم‌انگیزترین وجه قضیه این است که از ابتدای انقلاب، رسانه‌ها و سینما در اختیار عده‌ای قرار گرفته‌ و به مردم و افرادی که برای انقلاب هزینه داده‌اند، حق اظهار نظر نداده‌اند.

نماینده مجمع دانشجویان عدالت‌خواه شیراز اضافه کرد: تمام رسانه‌های جهان در حمایت از این گروه ویژه هستند و اگر رسانه‌های داخلی به صورت «یکی من، یکی تو» تقسیم شوند، بی‌عدالتی نسبت به مردم است.

وی تصریح کرد: جریان حامی فتنه 88، از صدر تا پایین‌ترین مرتبه‌شان، در موضع ناحق هستند و به دلیل جرمی که مرتکب شده‌اند، زمانی اجازه حرف زدن دارند که برای هتک حرمت مردم، نادیده گرفتن حق تاکسی‌داران و لبوفروشان، ریختن خون شهدای فتنه، دلایل قانع‌کننده‌ای داشته باشند.

شهبازی بیان کرد: در دیدارهای خانم اشتون با فتنه‌گران، تمامیت ارضی و استقلال کشور زیر سئوال رفته چراکه دیدار با اپوزیسیون به این معنا است که حاکمیت اپوزیسیون را به رسمیت می‌شناسند و لازم است در این موضوع، شورای عالی امنیت ملی نظرش را اعلام کند.

شان نمایندگی، «تریبون مردم بودن» است

این دانشجوی عدالت‌خواه با اشاره به تماس‌های تلفنی فعالان دانشجویی با نمایندگان شهرهای این استان در مجلس شورای اسلامی و مطالبه از آنان برای توضیح و شکستن سکوت، خاطرنشان کرد: شان نمایندگی، «تریبون مردم بودن» است، باید آنچه که مردم می‌خواهند، در صحن علنی مجلس نمود پیدا کند.

در صورت ادامه سکوت، به استناد بند «میم» وصیت‌نامه امام، ورود می‌کنیم

عضو شورای مرکزی مجمع دانشجویان عدالت‌خواه شیراز با اشاره به بند «میم» وصیت‌نامه امام اظهار داشت: طبق این بند، اگر لبوفروش و تاکسی‌ران ببیند که خون شهیدان دارد پایمال می‌شود، حق دارد که وارد شود.

وی تصریح کرد: تاکنون فرض را بر این گذاشته‌ایم که نمایندگان مجلس، سرشان شلوغ بوده است و ما در صورت ادامه سکوت مسئولان، به استناد بند «میم» وصیت‌نامه امام، ورود می‌کنیم.

کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا به ایران، دیدارهایی با محکومان فتنه 88 داشت که در پی آن دانشجویان فعال شیراز از جمله بسیج دانشجویی و مجمع دانشجویان عدالت‌خواه شیراز، در تماس‌هایی با اکثر نمایندگان شهرهای این استان در مجلس شورای اسلامی، خواستار اعلام موضع و توضیح مسئولان در این موضوع بوده‌اند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
5
درود بر پیروان راه امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
3
برو بینیم بابا
شهروند شیرازی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
4
بازهم گروه فشار درحال کفن پوشیدن !!!!!!!!!!!!!!!! اینها عقبه همان گروه فشار هستند که هشت سال گذشته در خواب خرگوشی بودند و تاراج رفتن مملکت را به خاطر هم پیاله اشان ندیدند!!!!!!!!!!!!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
0
متاسفانه فتنه گران بعد از 4سال استراحت، از سوراخ هاشون برآمده اند
نظیر وزیری فتنه گر که از طرفداران و حامیان سرسخت موسوی خائن بود و هست