کد خبر: ۵۳۰۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
فرماندار شیراز در بازدید از کمپ های نوروزی:

وانت بارهای فروش میوه و اغذیه در شیراز جمع‌آوری می‌شوند

چهار اکیپ امداد و نجات جاده ای، فوریت های پزشکی و راهنمای گردشگران و مهمانان نوروزی نیز در نقاط مختلف جاده ای و ورودی شهرستان مستقر می شوند.
به گزارش شیرازه، از تمام پتانسيل شهر بايد در جهت ميزباني از زائران و مسافران نوروزي استفاده شود. فرماندار شهرستان شیراز به همراه جمعی از مسئولان شهرستان شیراز از کمپ های اسکان و استقرار مسافران نوروزی بازدید و در خصوص رفع مشکلات این کمپ ها دستوراتی را صادر کرد.

روابط عمومی فرمانداری شیراز نوشت: مصطفی امیری با حضور در این کمپ ها برای افزایش خدمات برای مسافران و همچنین نظافت و پاکیزگی این شهر، تنظیم ساعات کار بازارها و ساماندهی دستفروشان در این شهر به مسئولان ذیربط حاضر در این بازدید توصیه هایی را ارائه کرد.

وی در طی این بازدید با تاکید بر خدمات دهی مطلوب و مناسب به مهمانان و مسافران نوروزی اظهار داشت:هر ساله شهرستان شیراز که سومین حرم اهل بیت (ع) می باشد شاهد حضور بسیاری از زائران و مسافران نوروزی می باشد که در این رابطه باید با خدمات دهی مطلوب به مسافران و زائران سعی نماییم خاطر خوشی را برای آنان فراهم آوریم.

وی در ادامه با بیان اینکه تمام پتانسيل شهر بايد در جهت ميزباني از زائران و مسافران نوروزي استفاده شود تصریح کرد: در این رابطه چادر گروهی در مبادی ورودی شهر نصب شده و امکانات رفاهی اولیه نیز در این محل ها فراهم شده است ضمن اینکه شش مرکز اقامتی مناسب نیز در سطح شهر برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته ایم.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان شیراز  همچنین از اجرای طرح ویژه بازرسی بهداشتی و تعزیراتی صنفی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: 10 اکیپ ویژه بازرسی و نظارت متشکل از نمایندگان دستگاه های اجرایی بهداشت، مجمع امورصنفی و دامپزشکی همه برنامه ها و خدمات دهی در قالب طرح ویژه نوروزی را رصد و نظارت می کنند.

وی همچنین از استقرار پزشک بصورت شبانه روزی در مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان این شهرستان در این ایام خبر داد و اظهار کرد: چهار اکیپ امداد و نجات جاده ای، فوریت های پزشکی و راهنمای گردشگران و مهمانان نوروزی نیز در نقاط مختلف جاده ای و ورودی شهرستان مستقر می شوند.
جمع آوری سد معبرها در سطح شهر
رئیس ستاد تسهیلات نورزی شهرستان شیراز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به جمع آوری سدمعابر و دست فروشان در سطح شهر خاطرنشان ساخت: از امروز 12 اکیپ به منظور جمع آوری خودروهای فروش میوه و اغذیه که منجر به سدمعابر در سطح خیایان های شهر شده اند فعال می شوند و با متخلفان در این راستا طیق قانون برخورد خواهد شد.

امیری ادامه داد: این اکیپ ها که با همکاری نیروی انتظامی، شهرداری، پلیس راهور و مرکز بهداشت می باشد تا پایان تعطیلات کار نظارت و جمع آوری را انجام خواهند داد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شیرازی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
0
سلام. لطفا به آقای فرماندار تازه به جرگه بزرگان پیوسته بفرمایید اگه این ماشین های دستفروش میوه و اغذیه نباشن که این مغازه دارها و میوه فروش ها کمر مردم رو میشکنن. تا وقتی که ضعف نظارت بر روی فروشندگان داریم وجود این دست فروش ها خودش یه موهبته! البته شاید جناب فرماندار حق هم دارن که این دست فروشها رو بخوان جمع آوری کنن چون شاید اصلا از قیمت ها خبر ندارن...