کد خبر: ۵۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۳

مسئولان ارسنجانی در پیام نوروزی خود به مردم چه گفتند؟

ان شاالله سالی باشد که با تدبیر مسوولین، گشایش در زندگی و معیشت مردم به وجود آید که البته با اجرای اقتصاد مقاومتی چنین خواهد شد.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، به مناسبت فرا سال نو، پایگاه خبری تحلیلی ارسن نیوز در گفتگو با مسوولان ارشد شهرستان ارسنجان سوالتی را مطرح نموده و پاسخ های دریافتی از آنان به مخاطبان خود عرضه نموده است:
حجت الاسلام
احمدی، امام جمعه شهرستان ارسنجان
 

بهترين خبري که طي سال 92 در هريک از حوزه هاي ذيل شنيديد:

کشوري يا بين المللي: حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن در جواب یاوه گویی های اوباما و سران آمریکا و لبیک گفتن به ندای رهبر انقلاب.
شهرستاني:
راه اندازی فرستنده دیجیتال ارسنجان که باید از مسوولین صدا و سیما استان و مسوولین شهرستان خصوصاً سرپرست محترم فرمانداری تشکر کرد.
زندگي شخصي:
بیماری ای داشتم که پس از آزمایش و معاینات مکرر، پزشک متخصص در 26 اسفند ماه پاسخ خوشحال کننده ای به من داد که "مایه ی نگرانی نیست"، بنده ضمن شکرگزاری به درگاه الهی، گوسفندی را نذر مسجد مقدس جمکران نمودم.

بدترين خبري که طي سال 92 در هريک از حوزه هاي ذيل شنيديد:

کشوري يا بين المللي: کشتار مردم مصر توسط حاکمان نظامی، مسلمانان میانمار توسط بودایی ها و مسلمانان آفریقای مرکزی توسط مسیحیان و همچنین حصر هموطنان شمالی مان در برف سنگین زمستان امسال.

بهترين خبري که دوست داريد طي سال جديد در هريک از حوزه هاي ذيل بشنويد:

کشوري يا بين المللي: تحقق شعار اعلامی سال از طرف مقام معظم رهبری که سرافرازی و سربلندی ملت ایران در عمل به آن می باشد.

شهرستاني: اول تفکیک حوزه انتخابیه شهرستان ارسنجان از شهرستان. دوم ایجاد حداقل یک واحد صنعتی که تعدادی از جوانان بیکار شهرستان مشغول به کار شوند

اتفاقي که دوست داشتيد طي سال 92  بيافتد ولي نيافتاد:

 کشوري يا بين المللي: تحقق حماسه اقتصادی

شهرستاني: دوست داشتم تمامی شوراهای اسلامی شهر و روستا اتفاق نظر داشته باشند مبنی بر انفکاک حوزه انتخابیه شهرستان ارسنجان از شهرستان مرودشت و اتحاد همه مردم و مسوولین و معتمدین در این راستا، که متأسفانه با شیطنت بعضی ها این اتفاق نیافتاد.

پيام تبريک سال نو خطاب به مردم شهرستان ارسنجان:

سال نو را به مردم متدین و ولایی شهرستان ارسنجان تبریک و تهنیت عرض می کنم. امیدوارم سال جدید سالی همراه با خیر و برکت و سرافرازی و سربلندی مردم ابران و شهرستان باشد. سال یأس و نا امیدی دشمنان اسلام و ملت ایران. ان شاالله سالی باشد که با تدبیر مسوولین، گشایش در زندگی و معیشت مردم به وجود آید که البته با اجرای اقتصاد مقاومتی چنین خواهد شد.

حسین علی حسین شیری، سرپرست فرمانداری شهرستان ارسنجان:

پيام تبريک سال نو خطاب به مردم شهرستان ارسنجان:  

     مردم شریف شهرستان ارسنجان، ضمن عرض سلام و تبریک سال نو، سالی پر خیر و برکت را برای شما مردم ولایی آرزومندم. از خداوند متعال میخواهم توفیقی نصیب این جانب و همکاران عزیزم در مجوعه ادارات و نهادهای ارسنجان نماید، تا بتوانیم در راستای توسعه ی همه جانبه ی شهرستان به خصوص در فرهنگ و اقتصاد که درون مایه اصلی نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری است، گام برداریم و امیدوارم با یاری خداوند متعال و عنایت حضرت ولی عصر(عج)، با عزم ملی شما مردم و مدیریت جهادی ما مسوولین، شاهد پیشرفت همه جانبه میهن اسلامی مان به خصوص شهرستان ارسنجان باشیم. ان شاالله

اسداله اسکندری، بخشدار مرکزی ارسنجان:

بهترين خبري که طي سال 92 در هريک از حوزه هاي ذيل شنيديد:

کشوري يا بين المللي: حضور مردم در خلق حماسه سیاسی از جمله انتخابات 24 خرداد و راهپیمایی 22 بهمن
شهرستاني:
راه اندازی فرستنده ی دیجیتال شهرستان

بدترين خبري که طي سال 92 در هريک از حوزه هاي ذيل شنيديد:

کشوري يا بين المللي: تصادف دلخراش دو اتوبوس در اتوبان تهران - قم

شهرستاني: ادامه خشکسالی

بهترين خبري که دوست داريد طي سال جديد در هريک از حوزه هاي ذيل بشنويد:

 کشوري يا بين المللي: عملی شدن سیسات های اقتصاد مقاومتی و کاهش فشار بر مردم

شهرستاني: داشتن سالی پربار از نظر بارندگی و افزایش سطح اشتغال جوانان شهرستان

اتفاقي که دوست داشتيد طي سال 92  بيافتد ولي نيافتاد:

کشوري يا بين المللي: تحقق کامل اعتبارات به ويژه اعتبارات عمرانی کشور

شهرستاني: راه اندازی ایستگاه آتش نشانی روستاهای خبریز و شوراب و سالن های ورزشی روستاهای حسین آباد، رفیع آباد، شوراب و خبریز

پيام تبريک سال نو خطاب به مردم شهرستان ارسنجان:

با سلام و عرض تبریک خدمت مردم بزرگوار و ولایت مدار شهرستان به به ويژه بخش مرکزی ارسنجان. ان شا الله که سالی پربار و سرشار از امید و تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال چه در بخش فرهنگ و چه در بخش اقتصاد، پیش رو داشته باشیم. از خداوند می خواهم که در این سال ما را از باران رحمتش کم نصیب نگرداند و به برکت دعای خیر شما مردم، این شهرستان از خشکسالی رها شود. همچنین صحت و سلامتی برای تمام مردم ولایت مدار ایران اسلامی مخصوصاً مردم شریف شهرستان ارسنجان خواستارم.

سرهنگ زارع نژاد، فرمانده سپاه ارسنجان:

بار دیگر، بهار از راه می رسد وازایام فاطمیه و عطر خون سرخ شهیدان است که نوروزمان خجسته و خوشبوست و در موسم شکفتن ایمان بر شاخسار جان خلایق نوروز، دیدنی است.
سال جدید را به خانواده های معظم شهدا،آزادگان، ایثار گران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس ، ایرانیان علی الخصوص همشهریان شهید پرور ارسنجانی تبریک عرض می کنم و آرزومندم همانطور که فرمانده ی معظم کل قوا خواسته اند، با عزم ملی و مدیریت جهادی، سالی توآم با پیشرفت در عرصه های فرهنگی و اقتصادی را پیش رو داشته باشیم.

ساعاتی خوش و خرم در سایه مهر رهبر عظیم  الشان انقلاب اسلامی و توجهات امام زمان (عج) را برای مردم عزیز ایران و شهرستان ارسنجان خواستارم.

نظرات بینندگان