کد خبر: ۵۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۳

بیماری های واگیر فارس در تعطیلات نوروزی پایش 24ساعته پایش می شوند

مدیرگروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی شیراز از پایش 24 ساعته بروز احتمالی بیماری های واگیر در ایام تعطیلات نوروز در استان فارس خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر پروین افسرکازرونی با اعلام این خبر، گفت: تیم کشیک نوروزی واحد بیماری های واگیر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون، وضعیت بیماری های واگیر در تمامی شهرستان های استان فارس را مورد پایش و مراقبت قرار داده است.

وی ادامه داد: اطلاعات تمامی موارد بیماری های واگیر احتمالی، به صورت تلفنی یا کتبی در تمام ایام تعطیلات نوروزی از مراکز بهداشتی درمانی استان گزارش شده و مورد پیگیری قرار گرفته، هم چنین برای درمان و پیشگیری از بیماری هاری نیز کارشناسان این واحد به صورت آنکال بررسی شده و تمامی موارد گزش نیز مورد مراقبت و واکسیناسیون قرار می گیرند.

این عضو ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: از جمله اقدامات واحد بیماری های واگیر در تعطیلات نوروز، پیگیری وضعیت یونیت های زنجیره سرما و شرایط نگهداری واکسن ها در سطح استان بوده که مطلوب گزارش شده است.

دکتر افسرکازرونی هم چنین از توزیع پوسترهای مسابقه ایران بدون سل در استان از ابتدای صبح امروز خبر داد و یادآور شد: مطابق با اعلام قبلی، علاقه مندان به شرکت در این مسابقه تا تاریخ 31 فروردین ماه می توانند با مراجعه به سایت www.behdasht.gov.ir اطلاعات بیشتری کسب نمایند.


نظرات بینندگان