کد خبر: ۵۴۰۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳

انصراف استاندار فارس از دريافت يارانه هاي نقدي

استاندار فارس به همراه معاونان،مديران ستادي استانداري، فرمانداران و بخشداران اين استان از دريافت يارانه هاي نقدي انصراف دادند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، در اولين روز از آغاز ثبت نام دور جديد دريافت يارانه هاي نقدي تمامي مديران ستادي استانداري، فرمانداران و بخشداران همگام با استاندار فارس و معاونان اين استانداري از دريافت يارانه هاي نقدي انصراف دادند.

نماينده عالي دولت تدبير و اميد در فارس ضمن تقدير از همگرايي مردم در حمايت از سياست هاي دولت، از انصراف گروه هاي مختلف اجتماعي ار دريافت يارانه ها و ياري رساني به سياست هاي اقتصادي دولت در راستاي حمايت از صنايع، اشتغال، بهداشت ، خدمات درماني و .... تقدير كرد.

سيد محمد احمدي از مدیران دستگاه های مختلف اجرایی خواست تا در انصراف از دریافت یارانه نقدی در مرحله دوم اجرای قانون هدفمندی پیشقدم شوند.

وي اقدام برای تغییر در وضعیت پرداخت یارانه نقدی توسط دولت را تصمیم درستی خواند و عنوان کرد: برای دستیابی به اهداف اقتصادی کشور این مهم ضرورت دارد. 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
فتوحی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
0
خیلی جالبه از یک طرف میگن کسانی که درامد بالای 2.5 میلیون دارن نمیتوانند یارانه بگیرند و از طرفی انصراف میدن وقتی یارانه شامل شما نمیشه انصراف دادن چه معنی داره
امین
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
0
اینا اگه شاملشون نمی شده چرا تا حالا گرفتن مگه استاندار و مدیران کل جزء اقشار آسیب پذیر بودن که می گرفتن . اگر هم تا حالا یارانه نمی گرفتند که دیگه نیازی به انصراف نیست که سر دولت وملت منت می ذارند اگه یارانه می گرفتند باید با این اعتراف کل یارانه دریافتی سه سال را همراه با جریمه پس بدهند دولت تدبیر وامید اول تکلیف خودش را با اینگونه مدیران .... روشن نماید