کد خبر: ۵۴۱۰۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۳

مهمترین رویداد قرآنی جنوب فارس در شهر «گله دار» رقم خورد+ تصاویر

سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و معارف اسلامی با محوریت قرآن، نماز و عترت در روزهای 20 و 21 فروردین 1393 مرحله‌ی پنجگانه جنوب استان فارس ویژه خواهران در منطقه‌ی قرآنی و ولایتمدار گله دار برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی شیرازه، هر ساله براساس سیستم زمان‌بندی که از طرف مسئولین قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان فارس صورت می‌گیرد از 59 ناحیه، شهرستان و مناطق آموزش و پرورش تابعه معمولاً براساس چیدمان شمال، جنوب، شرق و غرب و قرار گرفتن ادارات تابعه در هر کدام یک از تقسیم‌بندی‌های صورت گرفته به صورت دوره‌ای ده ساله یک اداره به عنوان میزبان انتخاب می‌شود. قبلاً مسابقات قرآن به صورت مجزا و معارف اسلامی جداگانه برگزار می‌شد، ولی از چند سال قبل به صورت همزمان این مسابقات با کمیت و کیفیت مطلوب برگزار می‌شود که این رویداد عظیم در قالب سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و معارف اسلامی با محوریت قرآن، نماز و عترت در روزهای 20 و 21 فروردین 1393 با حضور 587 نفر از قاریان، حافظان و حاملان قرآن کریم و معارف اسلامی مرحله‌ی پنجگانه جنوب استان فارس ویژه خواهران در منطقه‌ی قرآنی و ولایتمدار گله دار برگزار شد.

سی و پنجمین دوره از مسابقات مرحله پنجگانه قرآن کریم و معارف اسلامی جنوب استان فارس با حضور دانش آموزان و دانشجویان قرآنی از شهرهای گله دار، مهر، لامرد، اشکنان، بیرم، لارستان، گراش، جویم، اوز، خنج، فیروزآباد، قیروکارزین و علامرودشت در شهر گله دار برگزار شد که در رشته های حفظ، مفاهیم، قرائت، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ورود قرآنیان به شهر گله دار ساعت 6 بعد از ظهر روز چهارشنبه 20 فروردین بود که مورد استقبال گرم و پرشور مردم این شهر واقع شد و مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات ساعت 20 همان روز در محل سالن عفاف برگزار گردید که جمعی از مسئولین شهرستانی و شهری و ائمه ی جمعه حضور داشتند.

اسدی مقدم مسئول برگزاری این مسابقات اظهار داشتند: برای هر کدام از ادارات آموزش و پرورش که در این مسابقات شرکت کرده بودند یک روستا مد نظر قرار گرفته شده بودکه از آنها استقبال پرشوری به عمل آمد.
روستاهای دارالمیزان، شهرک امام، اسیر، چاهبیدو، چاهکبگان، چاهدروا، کارون، دهنو، خواجه مراد، چاه خالوها، فال، چاه محمد حاجی، ده بالا و خود شهر گله دار میزبان قاریان قرآن بود.

لازم به ذکر است سی و پنجمین دوره از مسابقات مرحله پنجگانه قرآن و معارف اسلامی جنوب فارس در شهر گله دار، عصر روز پنجشنبه 21 فروردین ماه به پایان رسید.











نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
گله دار فارس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳
0
سلام عرض میکنم خدمتتان. خدا رو شکر از اینکه بعد از ده سال باز مسابقات قرآن به قرعه ی گله دار رسید و مردمان این شهر ولایتمدار و شهید پرور میزبان قرآنی ها بودند.
دست همه ی کسانی که برای این همایش بسیار بزرگ زحمت کشیدند درد نکنه/ اجرتان با خداوند/ان شاءالله
اسیری
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳
1
باسلام خدمت بینندگان عزیز سایت مهرستان لطفابه اطلاع آقای اسدی مقدم برسانید که اسیر جند سال است به شهر تبدیل شده وبگویید اگر خبر ندارند ازشهردار محترم گله دار بپرسند چون ایشان باشهردار اسیر درچندجلسه اعم از تهران وشیراز ومهر باهم به عنوان شهرداران این دوشهرشرکت کرده اند.واگر باور ندارند از مدیر کل شهری وروستایی استانداری فارس بپرسند .در ضمن شرکت کنندگان دراین مسابقات هم شامل دانش آموزان ازمدارس تمام روستاهاوشهرهای تحت پوشش ادارات یا مناطق آموزش وپرورش شهرستانهای جنوب فارس هستندنه فقط شهرهایی که ادارت درآن مستقر هستند.
سید
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳
0
درود بر شهر عقب نگه داشته شده گله دار
گله داری
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳
0
بزن دست قشنگه رو برای هر چی گله داریه
شیرازه تشکر از پوشش این خبر
مرادی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳
0
بنده ازطرف اسدی جواب می دهم بر منکر شهر اسیر لعنت چه کسی گفته اسیر شهر نیست
اسیر شهره خیلی هم شهره اونم چه شهری از نوع شهرهای خوبش
خوب اسدی مگه گفته که اسیر شهر نیست
اگه گفته اشتباه گفته باید بگوید شهر اسیر علیه السلام خوب شد اسیری جان
نووورا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳
0
عقب نگه داشته لاایک داشتااااااااا هههههه