کد خبر: ۵۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ یکشنبه 24 فروردین

فوتبال فارس از کجا تا به کجا؟

امروز استاندار یکه تاز صفحات اول روزنامه های فارس است و در تمام صفحات اول روزنامه ها صحبت های او راجع به صنعت توریسم به چشم می خورد.

به گزارش شیرازه؛ «نیم نگاه» امروز دستمان را خالی گذاشته و به جز چند مطلب کم اهمیت حرفی برای گفتن ندارد. «مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند: «جشنواره بازیافت در سال جاری در دو نوبت برگزار می شود»، «وضعیت راه اندازی فاز 2 خط یک قطار شهری شیراز بررسی شد» و «مدیر آبرسانی شیراز در بازدید از سد درودزن: آب شیراز با کیفیت بهتری در اختیار شهروندان قرار می گیرد» از جمله تیتر های صفحات داخلی این روزنامه است.

«عصرمردم» در صفحات داخلی خود به چند موضوع پرداخته مثل: «بررسی مشکلات صندوق های حمایت از توسعه زنان کشاورز استهبان، مرودشت و شیراز» و اشاره ای به سفر دو روزه استاندار به داراب با عنوان «تصویب 45 مصوبه برای توسعه شهرستان داراب». اما در صفحه آخر هم چند عنوان از استان فارس به چشم می خورد از جمله: «برگزاری بزرگداشت سعدی در شیراز» و «برگزاری نشست "چرا آوینی" در حوزه هنری فارس» و در انتها هم کاریکاتور امروز این روزنامه.




«خبرجنوب» در صفحات داخلی به موضوع مهم کمبود آب در فارس پرداخته و در همین رابطه تیتر زده: «فروچاله ها و شکاف ها بر تن ترک خورده فارس پیش می روند» که طی این گزارش میزان ذخیره آب سد های فارس را بررسی کرده. همچنین شاهد تیتر هایی هستیم از قبیل: «سالانه دو برابر طشک و بختگان از منابع زیر زمینی برداشت می شود» و «کارت پارک ها به خیابان های شیراز باز می گردند». در صفحه گردشگری به موضوع تورهای مسافرتی برزیل در آستانه جام جهانی پرداخته شده و در صفحه ورزشی هم دو تیتر جلب نظر می کند: «دختر نوجوان دونده تیم فارس قهرمان کشور» و «فوتبال فارس از کجا تا به کجا؟!».

«افسانه» تیتر زده «حمله سایبری به سایت هدفمندی یارانه ها» که به موضوع حملات سایبری در این روزها به این سایت پربازدید پرداخته و در صفحات داخلی هم این روزنامه پای احمدی نژاد و احمدی نژادی ها را به این روزنامه باز کرده و تیتری قابل تامل زده «احمدی نژادی ها پشت چراغ قرمز». «آب بهای خانوار ها 2 هزار و 450 تومان می شود» و «ضرورت معطوف شدن پژوهش‌ها به حل مشکلات اقتصاد و فرهنگ» که گفته رییس دانشگاه پیام نور فارس است از جمله تیتر های داخلی این روزنامه است.

نظرات بینندگان