کد خبر: ۵۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۳

تامین جهیزیه ازدواج 744 نوعروس در شیراز

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان شیراز گفت: این نهاد سال گذشته جهیزیه ازدواج 744 نوعروس و ازدواج مجدد را تامین کرده است.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی شیراز، مرآت رسولی افزود: سال گذشته افزون بر 6 میلیارد ریال جهیزیه و کمک هزینه ازدواج پرداخت شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این 744 مورد جهیزیه برای دختران در شرایط ازدواج و زنان بی‌سرپرست دارای ازدواج مجدد و همچنین کمک هزینه ازدواج پسران ازدواج کرده مورد حمایت به ارزش ریالی بیش از 6 میلیارد ریال تامین و پرداخت شد.

وی افزود: این نهاد با توجه به رسالت ذاتی خود به عنوان نهادی مردمی حمایتی در راستای ترویج  سنت حسنه ازدواج و تشویق دختران در شرایط ازدواج و همچنین زنان بی‌سرپرست برای ازدواج مجدد تامین جهیزیه را در دستور کار خود قرار داده است.

رسولی ادامه داد: ارزش ریالی این طرح بالغ بر 6 میلیارد و 388 میلیون و 677 هزار ریال است که سه میلیارد و 307 میلیون و 700 هزار ریال آن از محل بودجه این نهاد و سه میلیارد و 80 میلیون و 977 هزار  ریال نیز از محل کمک‌های مردمی و درآمدهای محلی تامین شده است.

رسولی بیان کرد: از این تعداد جهیزیه، 595 مورد مربوط به نوعروسان، 17 مورد مربوط به ازدواج مجدد زنان بی‌سرپرست و 132 مورد نیز هدیه ازدواج پسران مورد حمایت امداد است.

این مسئول در پایان از تمام خیرین برای تامین هزینه و فراهم کردن شرایط ازدواج دختران در آستانه ازدواج مورد حمایت دعوت به مساعدت و همکاری کرد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان