کد خبر: ۵۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳

سرکشی آیت الله ایمانی از خانواده شهیدان ذاکرعباسعلی+ عکس

انشاءالله کسانی که به شهدا خدمت کرده اند و راه و مکتب شهدا را دوست دارند و دنبال می کنند، نیز توسط شهدا شفاعت خواهند شد.

به گزارش شیرازه، نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس اظهار داشتند: شهدا بر گردن همه مسلمانان جهان حق دارند و انشاءالله بتوانیم این حق را ادا کنیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس آیت الله ایمانی در شب اول ماه رجب مصادف با شب میلاد امام محمد باقر(ع) در راستای تعظیم خانواده شهدا با خانواده شهیدان عبدالرضا و غلامرضا ذاکرعباسعلی دیدار کرد و در این دیدار گفت: انشاءالله این دیدارها برای ما درسی باشد که مکتب شهدا را از یاد نبریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس تصریح کرد: شهدا ناظر بر اعمال خانواده خود هستند و قطعا شفاعت شهدا شامل حال خانواده ایشان می باشد و انشاءالله این شفاعت شامل حال دوستان شهدا نیز خواهد شد.

آیت الله ایمانی در این دیدار بیان داشت: انشاءالله کسانی که به شهدا خدمت کرده اند و راه و مکتب شهدا را دوست دارند و دنبال می کنند، نیز توسط شهدا شفاعت خواهند شد.

شایان ذکر است که در این دیدار که مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز حضور داشتند، ابتدا مادر و برادر شهیدان ذاکرعباسعلی به بیان خاطراتی از فرزندان و برادران خود پرداختند و در پایان با اهداء لوح و هدایا توسط حضرت آیت الله ایمانی نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس و امام جمعه شیراز از آن خانواده تقدیر بعمل آمد.

نظرات بینندگان