کد خبر: ۵۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
سردار غیب پرور:

سپاه فجر در سال گذشته 126 پروژه ورزشی را افتتاح کرده است

غیب پرور با اشاره به اینکه تهذیب، تحصیل ورزش از مطالبات رهبری از جوانان است گفت: جوانان نظام اسلامی باید هم در زمینه فرهنگ پیشتاز باشند و هم از نظر جسمانی آمادگی داشته باشند.
سردار غیب پرور عصر یکشنبه در مراسم افتتاح سالن ورزشی امام هادی(ع) اظهار داشت: 14 اردیبهشت در تاریخ استان فارس ماندگار شده، از این جهت که در چنین روزی در سال 1387 استان قدمگاه امام خامنه ای و در سال 1390 نیز در چنین روزی به صاحت مقدس 14600 شهید استان فارس ادای احترام شد.

به گزارش شیرازه به نقل از تنویر؛ غیب پرور با اشاره به اینکه مجموعه سپاه یک مجموعه صرفا نظامی نیست و به ابعاد فرهنگی و ورزشی توجه دارد گفت: سپاه استان در سال 92 ، 722 پروژه اجرا کرده که 126 تا از آنها سالن های ورزشی است.

وی اضافه کرد: شاید برخی سازمان های مسئول توان انجام چنین پروژه هایی را نداشته باشند اما با روحیه ی جهادی در حداقل زمان این پروژه ها را اجرایی نموده ایم.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه طرح این مجموعه ورزشیتوسط مسئولان سازمان ورزش پیشنهاد شد بیان کرد: فضای این مجموعه در قدیم 120 متر بود که امروز با افزایش 240 متری زیربنا، یک سالن مجهز 340 متری شده است.


وی با اشاره به اینکه تهذیب، تحصیل ورزش از مطالبات رهبری از جوانان است گفت: جوانان نظام اسلامی باید هم در زمینه فرهنگ پیشتاز باشند و هم از نظر جسمانی آمادگی داشته باشند.

سپاه فجر در بحث توسعه ورزش پیشقدم شده است

فلاح مسئول تربیت بدنی سپاه فجر استان فارس نیز در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم به حاضران و گرامیداشت سالروز ورود امام خامنه ای به استان فارس افزود: سپاه فجر در بحث توسعه ورزش بسیج پیشقدم شده است و نکته ای که در افتتاح چنین طرح هایی مدنظر قرار گرفته، این موضوع است که در کنار ورزش، ارزش های اسلامی هم رعایت شود.

فلاح افزود: برای تجهیز سالن ورزشی اما هادی (ع) ، 345 میلیون تومان صرف شده است و این سالن ظرف مدت 50 روز ساخته شده است.

وی همچنین اضافه کرد: در آینده ساخت یک سالن 12 هزار نفری را مد نظر داریم.

لازم به ذکر است غلامحسین پیروانی و امید نوروزی قهرمان کشتی المپیک مهمانان ویژه این مراسم بودند.

نظرات بینندگان