کد خبر: ۵۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
بازیگر شیرازی تئاتر:

اگر هنرمندان شیرازی از تهران بروند هنر در پایتخت تعطیل می‌شود!

محمد فیلی بازیگر شیرازی تئاتر و سینما در نشست فارس‌شناسی گفت: اگر هنرمندان شیرازی از تهران بروند هنر در پایتخت تعطیل می‌شود.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، محمد فیلی شامگاه چهارشنبه در نشست استان‌شناسی ویژه فارس در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به حضور چشمگیر و فعال هنرمندان شیرازی در تهران، اظهار داشت: ظرفیت هنری هنرمندان شیراز بسیار بالا است که اگر هنرمندان این شهر از تهران بروند هنر در پایتخت تعطیل می‌شود.
 
این بازیگر شیرازی ابراز داشت: امیدوارم در شیراز فرهنگ و هنر به سمتی برود که ما مجبور نباشیم از خانه و کاشانه خودمان دور بیفتیم.
 
وی افزود: تمام هویت ما در شیراز است و اجدادمان در آنجا به خاک سپرده شده‌اند اما به دلیل شرایط حاکم بر فارس و عدم توجه کافی به موضوع فرهنگ ما آواره غربت شده‌ایم.
 
فیلی بیان کرد: باید هنرمندان را حمایت کنند تا آنان علاقه‌ای به مهاجرت از استان فارس نداشته باشند.
 
به گزارش فارس، امروز نشست تخصصی فارس‌شناسی با حضور دکتر ولایتی، تعدادی از نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان و معاونان وی، معاون دانشگاه امام صادق و جمعی از هنرمندان استانی و کشوری در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.
 
انتهای پیام/
نظرات بینندگان