کد خبر: ۵۵۴۱۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

شهردار شیراز: پروژه‌های عمراني بايد پيوست فرهنگي داشته باشند

نوسازي و زيباسازي در پروژه‌هاي عمراني جايگاه ويژه‌اي دارد و هيچ‌گاه نبايد تحت‌الشعاع ديگر فعاليت‌ها قرار گيرد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، شهردار شيراز گفت: توجه به انضباط مالي در مجموعه‌اي نظير شهرداري، يك ضرورت است كه اگر به‌آن بي‌توجه باشيم در اساس، كار با مشكل مواجه خواهد شد.

مهندس علیرضا پاك‌فطرت در جلسه با مدیران شهرداری، تأكيد كرد: در هر مجموعه‌اي بايد برنامه‌ريزي دقيق حاكم باشد، براي برنامه‌ريزي نيز نيازمند اشراف كامل بر موضوعات و داشتن نظم و انضباط هستيم.

وی با تأکید بر اینکه امسال در هر منطقه  بايد حداقل 2سراي محله تشكيل شود، گفت: مي‌توان فضايي را در پارك‌ها، محلي را براي همفكري و تعامل شهروندان فراهم کرد.

شهردار شیراز همچنين لزوم توجه و دقت در نامگذاري مغازه‌ها و ساختمان‌هاي خاص را یادآور شد و ‌گفت: نام‌گذاري‌ها بايد با فرهنگ اسلامي و ايراني هماهنگ باشد.

علیرضا پاک فطرت با تأکید بر توسعه ی نظارت بر عملکرد بخش های مختلف در شهرداری شیراز، گفت: بايد تمام مسئولان در شهرداري پاسخگوي تمام شهروندان باشند.

وی همچنين لزوم توجه به طراحي و ايجاد المان‌هاي خاص در شيراز را يادآور و متذكر شد: هر پروژه‌ي عمراني در شيراز بايد يك پيوست فرهنگي متناسب با نيازها داشته باشد.

شهردار شیراز لزوم ارتقای سطح نظارت‌هاي عالي بر پروژه‌ها و فعاليت‌هاي مختلف شهرداري را مد نظر قرار داد و گفت: نوسازي و زيباسازي در پروژه‌هاي عمراني جايگاه ويژه‌اي دارد و هيچ‌گاه نبايد تحت‌الشعاع ديگر فعاليت‌ها قرار گيرد.

علیرضا پاک فطرت خطاب به شهرداران مناطق گفت: بايد تمام توان خود را صرف تسهيل روند اجراي پروژه‌ها كنيم، تسهيل امور شهروندان و سرعت بخشيدن به خدمات، بسيار اهميت دارد، هيچ كس اجازه ندارد در مسير قانوني انجام فعاليت‌ها سنگ‌اندازي كند.

شهردار شیراز تصريح كرد: تمام مجموعه‌هاي شهرداري در تمام رده‌هاي شغلي بايد در جهت حل مشكلات شهروندان بسيج شده و با هماهنگي كامل عمل كنند تا شاهد ارتقای هرچه بيشتر رضايت‌مندي باشيم.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بهنام
Germany
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
1
شهردار شیراز بهترین مدیرشهری کشوره
همه کمک کنیم شیراز رو به بهترین شهر تبدیل کنه
ناشناس
مسئول روابط عمومی شهرداری شیراز هم همچنان فعال و وظیفه شناسه
ناشناس
Germany
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
یکی از دوستان که در حادثه آتش سوزی سایت پس ماند حضور داشت، می گفت که پس از دفن شدن چند نفر از کارگران زیر چند تن زباله و اطلاع از حادثه، هر کسی یک بیل مکانیکی یا لودری برداشته بود و از یه نقطه شروع به کندن و برداشتن زباله ها کرده بود. حکایت شهر شیراز هم مثل همین سایت پسمانده. هر کسی از یه گوشه یه بیل برداشته و داره نقطه جلو پای خودشو رو میکنه و خاک و خل این کند و کو هم تو چشم مردم میره. کدوم برنامه ریزی؟ کدوم واحدی تو شهرداری شیراز با بغل دستیش هماهنگه؟ کدوم پیوست فرهنگی؟
زمانی باید از پیوست فرهنگی صحبت کرد که بقیه کارها درست باشه. نه اینکه پیوست فرهنگی هم بشه توجیه کننده اقدامات اشتباه شورای شهر که برا برج 25 طبقه هم پیوست فرهنگی خواستند!
اصلا می دونن پیوست فرهنگی چیه و چه کاری باید انجام بده؟ چه مشکلی رو حل می کنه؟ چه انتظاری رو برآورده می کنه؟ از برنامه حرف زدن وقتی هر کسی داره کار خودشو می کنه و هیچ هماهنگی بین اجزا وجود نداره، مسخرست!!
ناشناس
Germany
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
یکی از دوستان که در حادثه آتش سوزی سایت پس ماند حضور داشت، می گفت که پس از دفن شدن چند نفر از کارگران زیر چند تن زباله و اطلاع از حادثه و ، هر کسی یک بیل مکانیکی یا لودری برداشته بود و از یه نقطه شروع به کندن و برداشتن زباله ها کرده بود. حکایت شهر شیراز هم مثل همین سایت پس مانده. هر کسی از یه گوشه یه بیل برداشته و داره نقطه جلو پای خودشو رو میکنه و خاک و خل این کند و کو هم تو چشم مردم میره. کدوم برنامه ریزی؟ هیچ واحدی تو شهرداری شیراز با بغل دستیش هماهنگ نیست. کدوم پیوست فرهنگی؟ کسی از پیوست فرهنگی صحبت می کنه که بقیه کارهاش درست باشه. نه اینکه پیوست فرهنگی هم بشه توجیه کننده اقدامات اشتباه و عوام فریبی اقایان شورای شهر که برا برج 25 طبقه هم پیوست فرهنگی خواستند! اصلا می دونن پیوست فرهنگی چیه و چه کاری باید انجام بده؟ چه مشکلی رو حل می کنه؟ چه انتظاری رو برآورده می کنه؟ از برنامه حرف زدن تو مجموعه ای که هر کسی داره کار خودشو می کنه و هیچ هماهنگی بین اجزا وجود نداره، مسخرست!!
روابط عمومی
Germany
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
به تمام روابط عمومی ها روز روابط عمومی رو تبریک می گم/