کد خبر: ۵۵۹۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
در خطبه های نماز جمعه شیراز مطرح شد:

بررسی دلایل کاهش آمار جمعیت ضروری است

امام جمعه شیراز از مسئولین خواست که دلایل کاهش آمار جمعیت را بررسی و برای رفع این مشکل اقدام کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر، آیت الله اسد الله ایمانی در خطبه های نماز جمعه دیروز شیراز با اشاره به اینکه کاهش آمار جمعیت در کشور زنگ خطر است، گفت: مسئولین استان فارس باید با برنامه ریزی مناسب در صدد رفع مشکلات مربوط به کاهش آمار جمعیت باشند.

وی تصریح کرد: امروز افزایش جمعیت در دنیا به عنوان یک مولفه قدرت محسوب می شود که متاسفانه در این راستا کشور ما طی چند سال گذشته با مشکلات مختلفی مواجه بوده است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: کاهش جمعیتی را که طی چند سال گذشته در کشور شاهد هستیم تلنگری برای جامعه اسلامی است.

آیت الله ایمانی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت مذاکرات هسته ای، گفت: این دور از مذاکرات نیز به پایان رسید و نتیجه ملموسی به دست نیامد.

وی ادامه داد:از قبل هم معلوم بود که آمریکا بر ضد منافع صهیونیست کاری را انجام نمی دهد و از زیاده خواهی دست برنخواهد داشت.

آیت الله ایمانی تصریح کرد: اینگونه رفتارها باعث شد که تیم مذاکره کننده با مقاومت حاضر به قبول این توافقنامه ننگین نباشند که اگر غیر از این بود با برخورد مردم، مجلس شورای اسلامی و رهبری مواجه می شدند.

امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز پنج خرداد ماه، گفت: این روز به عنوان "نسیم مهر" نامگذاری شده که در این زمان خیرین در کنار خانواده های زندانیان قرار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: حمایت از خانواده های زندانیان از جمله مهمترین فعالیت ها در جامعه است زیرا امروز بیشترین آمار آسیب های اجتماعی مربوط به این گروه است.

آیت آلله ایمانی ادامه داد: 25 رجب نزدیک است و انتظار است که مردم سومین حرم اهل بیت(ع) به زیارت فرزندان امام موسی ابن جعفر(ع) بروند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
0
تعداد شیعیان هم رو به کاهش است.البته خدا کند که این طور نباشد.اگر هم که درست است نتیجه بها ندادن مسئولین به احیاء امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است