کد خبر: ۵۵۹۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۳

برپایی جشن 60 سالگی بیمارستان نمازی شیراز

شصتمین سالگرد تأسیس بیمارستان نمازی ششم خردادماه با حضور وزیر بهداشت در شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، علیرضا جویبار بعد از ظهر دیروز در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار داشت: همایش نکوداشت محمد نمازی با حضور وزیر بهداشت، معاونان این وزارت‌خانه، برخی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و معاونان اوقاف کشوری در تالار حافظ شیراز برگزار و از تندیس جدید محمد نمازی رونمایی می‌شود.
 
وی با بیان اینکه بیمارستان نمازی در ابتدا با 256 تخت در شیراز ساخته شد افزود: در حال حاضر این بیمارستان با 756 تخت سالانه به حدود 500 تا 700 هزار نفر خدمات ارائه می‌دهد.
 
رئیس بیمارستان نمازی شیراز، این بیمارستان را دومین بیمارستان بزرگ کشور از نظر گستردگی فضا دانست و گفت: از نظر تعدد و تنوع ارائه خدمات نیز این بیمارستان در کشور رتبه نخست را دارد.
 
جویبار با بیان اینکه فضای فیزیکی بسیار بد و راهروهای باریک این بیمارستان مناسب بیماران و مردم ما نیست، ادامه داد: به همین خاطر بنیاد خیریه این بیمارستان با پیشنهاد جمعی از مفاخر شیراز و استاد شاهچراغی به تصویب رسید.
 
وی، ایجاد جایزه ملی سلامت در کشور، تجهیز و تأمین ساختار بیمارستان فعلی نمازی و تأسیس و تجهیز بیمارستان جدید نمازی را سه هدف بزرگ تاسیس این بنیاد عنوان کرد و بیان داشت: با همکاری اساتید در طراحی این بیمارستان می‌توان گفت از معدود بیمارستان‌هایی است که اساتید به ریز و جزییات آن وارد شده‌اند.
 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سعید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
0
وقف میراث ماندگار
بنده در سال1362درسن 4سالگی طی یک حادثه دچار تروما (ضربه مغزی )شدم و سه بار در بیمارستان مرحوم محمد نمازی تحت عمل جراحی قرار گرفتم و سلامتی امروز خود را پس از لطف خداوند مرهون بیمارستان نمازی وکارکنان آن میباشم حال که خادم اهل بیت میباشم طی این 31سال دعاگوی مرحوم دکتر محمد نمازی واقف این بیمارستان میباشم .
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
0
چرا بعد از این همه مدت بیمارستان هم طراز نمازی ساخته نشده! واقعا مردم در بیمارستان نمازی مشکلات جدی دارند و حقوق های میلیونی سهم هیات غلمی و مدیران علوم پزشکی است