کد خبر: ۵۶۲۷۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر فارس معرفی شد

در حوزه امر به معروف و نهي از منكر بايد نگاه ها را تغيير داد و بيش از گذشته تلاش كرد كه با ظواهر منكرات در هر سطحي برخورد شود.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی شیرازه، شامگاه شنبه مراسم تودیع و معارفه دبیر ستاد احیای امر به معروف استان فارس برگزار شد.
آیت الله ایمانی امام جمعه شیراز در این مراسم گفت:  اگر اين فريضه بزرگ در جامعه احياء شود معضلات و مشكلات فرهنگي و اخلاقي جامعه مرتفع خواهد شد و جابه جايي هنجارها و ساير مسائل در صراط مستقيم و راه صحيح خود قرار مي گيرد.

حجت الاسلام يد الله حبيبي مشاورعالي ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر كشور با تاكيد بر لزوم ايجاد حساسيت در حوزه امر به معروف و نهي از منكر، گفت: ساختار هدايت تاثيرگذاري خواص بر عام است به طور مثال اگر در اداره اي رشوه وجود داشته باشد نمي توان خواستار رعايت حجاب شد.
استاندار هم در این مراسم گفت: در حوزه امر به معروف و نهي از منكر بايد نگاه ها را تغيير داد و بيش از گذشته تلاش كرد كه با ظواهر منكرات در هر سطحي برخورد شود.

در اين مراسم سرهنگ سليمان مهدوي به عنوان دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر فارس معرفي و از زحمات سرهنگ گرامی تقدیر شد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
4
با حضور سرهنگها وژنرالها کار فرهنگی به کار سرهنگی ختم میشود.درست گفتند سرنوشت قرارگاه فرهنگی اخرش همینه.متاسفم
ناشناس
قرارگاه یک اصطلاحه که برای این کار انتخاب شده .نترس نمیخوان که پادگان راه بیندازن
دوست
کار ایجابی مقدم بر کار سلبی هس و آقای مهدوی هم قبل از اینکه یک سرهنگ نظامی باشد یک بسیجی با روحیات فرهنگی هست به امید اینکه بتوانند احیا کننده باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
2
سابقه ایشان درامر به معروف ونهی از منکر چیست؟
ناشناس
حالا که چی؟ منظور؟میخوای تو رو بزارن جاش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
0
سابقه ایشان در ابن رابطه میتوان به تحویل رایگان دستگاه های دیجیتال در ازای تحویل داوطلبانه ی ماهواره که در استان فارس اجرا شد اشاره کرد.