کد خبر: ۵۶۲۹۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
اتمام حجت بسیجیان با حضور فتنه گران در لامرد

لامرد جای فتنه گران و محفل های تنش آفرین نیست

اما این افراد باید بدانند که حضور در شهر ولایت مدار لامرد آنطور که فتنه گران و منفعت طلبان و سودجیان فرصت طلب انتظار دارند پیش نخواهد رفت.
به گزارش شیرازه به نقل از لامرود، روز گذشته در پایان گردهمایی فرماندهان و مدیران بسیج و سپاه شهرستان لامرد بیانیه‌ای در اعتراض به حضور فتنه‌گران و محکومان امنیتی فتنه 88 در این شهرستان قرائت شد که به شرح زیر است.

«من به شما عرض می کنم؛ چند سالی بگذرد، آن وقت قلم های بسته شده ی آگاهان بین المللی روان خواهد شد، باز خواهد نوشت. ممکن است من آن روز نباشم، اما شماها هستید؛ خواهید شنید، خواهید خواند که چه توطئه ی بزرگی پشت فتنه 88 بود.» (بیانات رهبر انقلاب 12 آبان 89)

پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 92، عده ای از فتنه گران که از ترس مواجه شدن با مردم در لانه های خود کنج عزلت گرفته بودند اکنون فضا را برای خود باز دیده اند تا با وارونه نشان دادن حوادث ساله 88 و طلب کار معرفی کردن خود از نظام اسلامی باج خواهی کنند ولی زهی خیال باطل!

متاسفانه در روز مبعث پیامبر اکرم (ص) سید حسین مرعشی یکی از فعالان فتنه سال 88 و همچنین از مافیای قدرت و ثروت که با استناد ماده 500 مجازات اسلامی بدلیل عملکرد خود در حوادث پس از انتخابات سال 88 به یک سال حبس تعزیری و 6 سال ممنوعیت فعالیت سیاسی محکوم گردید است، در شهر ولایت مدار ما به سخنرانی می پردازد.

ما با اینکه یک عده ای بخواهند در حمایت از رئیس جمهوری و تقویت دولت همایش برگزار کنند مشکلی نداریم، اما این به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که یکی از فتنه گران و محکومان فتنه با حضور و سخنرانی خود فضای شهر ما را به چالش بکشد.

اما این افراد باید بدانند که حضور در شهر ولایت مدار لامرد آنطور که فتنه گران و منفعت طلبان و سودجیان فرصت طلب انتظار دارند پیش نخواهد رفت.
ما بسیجیان پیرو ولایت، که دل در گروی انقلاب و اسلام داریم، خشم و انزجار خود را از این اتفاقات نامیمون که در سایه غفلت مسئولین از آرمان های مقام عظمای ولایت و انقلاب روی داده است را اعلام می داریم.

در پایان ما بسیجیان پیرو ولایت حجت را تمام می کنیم که این شهرستان جای فتنه گران و محفل های تنش آفرین با حضور سران و محکومان فتنه نیست. اگر مسوولان و دستگاه های نظارتی، نقش خود را به خوبی ایفا نکنند ما بسیجیان و سربازان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای نسبت به موارد مشابه به وظیفه انقلابی، اسلامی خود به طور قاطع عمل خواهیم نمود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
جنوب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
1
یعنی باید فقط امثال الله اکرم حق سخنرانی دارند!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! خداراشکر که جناح شما شکست و سیلی خورد !!!!!!!!اگر باند و جناح شما رای می آورد خدارا هم بنده نبودید!!!!!!!!!!!!!!!!
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
2
حزب الله هیچ وقت شکست نمی خورد..اگه نیازشدمیبینیدبرای حفظ نظام ازجانمان میگذریم
ناشناس
برای حفظ موقعیت و پست خودتان نه حفظ نظام!!!!!!