کد خبر: ۵۶۸۷۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۳

دوکلام حرف حساب با جعفر توفیقی؛ ما با کسانی‌که نظام را قبول ندارند مشکل داریم+ فیلم

جناب آقای توفیقی شما به عنوان یک معلم و استاد مورد احترام ما هستید؛ اما مواضع و صوت شما در دانشگاه تهران نشان می دهد که شما قانون را قبول ندارید.
به گزارش شیرازه، در سخنرانی محمدرضا عارف در تالار فجر دانشگاه شیراز، پس از آن که تعداد زیادی از دانشجویان معترض خواستارپرسیدن سوال شفاهی از دکتر عارف شدند؛ علی هوایی به عنوان نماینده ی دانشجویان معترض پشت تریبون رفت.

وی سخنان خود را با این جمله ی دکتر روحانی شروع کرد « پناه می برم به خدا از استبداد رای و بستن دهان منتقدان» پس از این جمله حضار به تشویق وی پرداختند.

وی سپس به سمت عارف رفت تا سر وی را ببوسد. عارف و دانشجوی منتقد یکدیگر را درمیان تشویق های شدید حضار درآغوش کشیدند.
 


وی ادامه داد: من از سال 86 در این دانشگاه تحصیل کرده ام و الان هم دانشجوی ارشد هستم. از این سنخ جلسات زیاد دیده ام. در یکی از این جلسات یک نفر گفت که از احمدی نژاد(رییس جمهور رسمی و قانونی ایران) متنفرم. فضای دانشگاه فضای آزاد اندیشی ست. فضای گفتگوست. این دانشجویانی که متهم شدند که حقوق را ضایع می کنند. در این قضیه خودشان، داعیه دارند.


وی افزود: هیچ کس با ایجاد فضای گفتگو در دانشگاه مشکلی ندارد.. ما با افرادی مشکل داریم، که ظلم بزرگ را به فضای گفتگو کردند؛ البته راه توبه بسته نیست. این افراد دانشگاه را به تشنج کشیدند. من به آقای غنی علاقه مندم. گرچه با هم اختلاف عقیده ی سیاسی داریم. حرف من با آن دسته افرادی ست که نظام را متهم به تقلب کردند. جناب آقای توفیقی شما به عنوان یک معلم و استاد مورد احترام ما هستید؛ اما مواضع و صوت شما در دانشگاه تهران نشان می دهد که شما قانون را قبول ندارید. آقای عارف جایش روی چشم تمام بچه حزب اللهی هاست. اما کسی که قانون را قبول ندارد؛ خیر. ما کسانی که نظام را قبول ندارند مشکل داریم. حرف ما این است که اگر کسی نظام را قبول ندارد باید از کشور برود و علیه نظام کار کند

هوایی افزود: اخلاق زمانی زیر پا گذاشته شد؛ که موکت ها و کتابخانه ی نمازخانه را به آتش کشیدند. آن هم به اسم دموکراسی.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
Safa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
1
تو چكاره هستي افراطي،ك بري پشت تريبون و بگي يكي از بزرگترين سرمايه هاي علمي كشور بره خارج از كشور.ايشون هم مثل شما منتقد بوده.توي مملكتش ك دوستش داره،جون كنده،زحمت كشيده، و حالا ك دولت ............ رفته،بهمراه دولت اميد و اعتدال اومده تا خرابياي دولتت رو درست كنه.
درج كن شيرازه.نترس
مدیر سایت
مدیر سایت
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
بخشی از نظر شما بدلیل عدم رعایت مقررات سایت حذف شد.
علیرضا
انتقاد با فتنه فرق داره
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
0
دانشجوی عزیزی که سال 86 وارد دانشگاه شده اید مشخص است که چقدر سن دارید و الان بسیجی دو اتیشه شده اید چرا به حقوق افراد احترام نمیگذارید