کد خبر: ۵۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۳

آیت الله ایمانی: رمز ماندگاری موتلفه همراهی با مرجعیت است

همراهی با امام در دوران غیبت به این شکل عملیاتی می شود که از مرجعیت و ولایت و رهبری جلو نیفتیم و همراه ولایت حرکت کنیم.
به گزارش شیرازه، رئیس جامعه روحانیت شیراز با اشاره به کارشکنی ها و دشمنی های دشمنان در گذشته تصریح کرد: در گذشته اخلاص و صفا و صمیمیت مردم ما اجازه موفقیت به دشمنان نداد و الان هم باید همه ما دست به دست هم دهیم و انشاءالله دشمن ناکام می شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس اظهار داشت: امروز جوانان ما در عرصه فرهنگ تلاش خود را شروع کرده اند و انشاءالله اجازه رخنه فرهنگی را به دشمن نخواهند داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس، آیت الله ایمانی در دیدار اعضای حزب موتلفه استان ضمن تبریک ایام میلاد حضرت مهدی(عج)، با اشاره به جمله ای از صلوات شعبانیه بیان داشت: جلو افتادن از امام گمراهی و عقب افتادن از امام هلاکت است و نجات در همراهی با امام است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: نسخه ای که در این مجموعه دعا پیچیده شده است نسخه اساسی سعادت و شقاوت انسانهاست.

آیت الله ایمانی خاطرنشان ساخت: همراهی با امام در دوران غیبت به این شکل عملیاتی می شود که از مرجعیت و ولایت و رهبری جلو نیفتیم و همراه ولایت حرکت کنیم.

آیت الله ایمانی در این دیدار بیان کرد: هرسال شاهد ایجاد و رشد مجموعه ها و احزاب مختلف سیاسی بوده و هستیم و هر کدام عمر کوتاهی دارند اما مجموعه موتلفه اسلامی بیش از 50 سال در شرایط مختلف پایدار مانده و در فراز و فرودها یکسان عمل کرده است و سرّ این پایداری پیوند خوردن با ولایت و رهبری و همراهی با مرجعیت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس ادامه دادند: آنچه نظام ما را مقابل تهدیدها چه از بیرون و چه از درون حفظ می کند، همین اخلاص و ایثار است که دوستان در مراحل مختلف از خود نشان داده اند.


نظرات بینندگان