کد خبر: ۵۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۳

هجوم دارابی‌ها برای بستن حساب‌هایشان در یک بانک خصوصی+عکس

بانک آینده از مجموعه سهام‌داران بانک تات، موسسه مالی و اعتباری صالحین و موسسه مالی و اعتباری آتی تشکیل شد.
به گزارش شیرازه، روز یکشنبه 25 خرداد ماه تنها شعبه بانک آینده در داراب طی پیامکی از مشتریان خود خواسته است با مراجعه به این بانک تکلیف سپرده های خود را مشخص کنند زیرا که این بانک قرار است به شهر شیراز منتقل شود.

داراب آنلاین در همین زمینه نوشته است: مشتریان این بانک پس از دریافت پیامک با نگرانی به سمت این شعبه واقع در میدان باغ ملی داراب هجوم بردند. تصاویر عکاس خبرنگار داراب آنلاین نشان دهنده ازدحام مردم برای بستن حساب ها و دریافت سپرده ها است.

به گفته شهسوار رییس شعبه بانک آینده در داراب، بانک مرکزی از بانک آینده خواسته است تعداد شعب خود را حداکثر تا پایان خرداد ماه از 650 به 165 شعبه در کل کشور برساند. یعنی اگر تا پایان خرداد ماه تعداد شعب کاهش نیابد مجوز لغو و شبکه شتاب قطع خواهد شد.

وی افزود: از مهرماه سال گذشته که کار ادغام بانک ها آغاز شده تا امروز تعداد شعب به 165 رسیده است. از روز یکشنبه 25 خرداد ماه به وسیله پیامک به مشتریان اطلاع رسانی کردیم و پس از انتقال حساب ها از روز شنبه هفته آینده نیز در شعبه شیراز در خدمت مشتریان گرامی هستیم.

وی تاکید کرد: بانک تعطیل نخواهد شد و تنها شعب شهرستان ها به مرکز استان انتقال خواهد یافت.

هر چند که بانک آینده دارای شعبه های گسترده و دارای مجوز از بانک مرکزی است و سپرده های مردم نیز تضمین شده است اما به دلیل رواج شایعات و همچنین دوری شهرستان داراب از مرکز استان مشتریان این بانک خواستار دریافت سپرده های خود هستند.

بانک آینده از مجموعه سهام‌داران بانک  تات، موسسه مالی و اعتباری صالحین و موسسه مالی و اعتباری آتی تشکیل شد و در قالب یک بانک تجاری خصوصی به ارائه  خدمات به مشتریان خود می پردازد.


نظرات بینندگان