کد خبر: ۵۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
سردار غیب‌پرور:

شبکه‌های لندن‌نشین بین شیعه و سنی تفرقه ایجاد می‌کنند

بسیج بیدار و انقلابی در حوزه جنگ نرم و سخت و نیز مسائل امنیتی و اقتصاد مقاومتی باید پیشگام باشد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور روز گذشته در حاشیه آیین تودیع و معارفه فرمانده پیشین و جدید سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) در سخنانی اظهار داشت: شیعه و سنی دارای مشترکات فراوانی در زمینه وحدانیت، توحید، معاد، قبله، کتاب‌الله و پیامبر عظیم‌الشان اسلام بوده و کسانی که ایجاد تفرقه می‌کنند، شبکه‌های لندن‌نشین هستند.

وی با بیان اینکه در مکتب امام تعارف و ملاحظات جایی ندارد، گفت: امام فرمود تکیه‌گاه من بسیجیان هستند و این نهاد مردمی جهانی‌تر می‌شود و امروز مسئولان کشورهای سوریه و عراق که حوادث ناگوار و تأسف‌باری در آن‌ها وجود دارد بر لزوم تشکیل بسیج در کشورشان تأکید دارند.

غیب‌پرور اضافه کرد: انقلاب اسلامی حقیقت نادر و بی‌بدیلی در تاریخ معاصر دنیا بوده و حراست، حفظ و پاسداری از آن مهم‌ترین اهداف اقشار مختلف جامعه است که از این امتحان سربلند بیرون آمده‌اند.

وی ادامه داد: هر کس سوار کشتی رهبری دینی شد، اهل نجات و رستگاری می‌شود که البته این کشتی نیازمند نگهداری، جان‌فشانی، شجاعت، پایداری، استقامت، بیداری و دقت است و با اجرایی شدن آن شاهد جامعه‌ای روبه رشد هستیم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: بسیج بیدار و انقلابی در حوزه جنگ نرم و سخت و نیز مسائل امنیتی و اقتصاد مقاومتی باید پیشگام باشد.

غیب‌پرور تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه بسیجیان دعوت، بیداری، حواس‌جمعی و به اقتضای آسیب‌ها و فرصت‌ها منعطف شدن است که در این راستا یکی از ارکان اساسی بسیج و سپاه، وجود مدیران جهادی و انقلابی است و اگر این جوهره انقلابی از ما گرفته شود به اهداف انقلابی خود دست نخواهیم یافت.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از بسیج توقع بسیاری دارند که این نهاد انقلابی باید دارای قدرت تحلیل، تشخیص قوی، سریع، انقلابی و به‌موقع باشد.

همچنین فرمانده پیشین سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) در این آیین در سخنانی گفت: بسیجی باید الگوی رفتاری دیگران باشد و با جاذبه بتواند زمینه تعامل و همکاری را در میان دیگر اقشار جامعه فراهم کند.

عبدالرضا روستا اضافه کرد: آحاد جامعه باید از بسیجی حسن خلق، نماز، نیکی، عمل خیر و رفتار خداپسندانه کسب کنند.

در پایان این آیین از زحمات عبدالرضا روستا تقدیر و آرش علاءالدینی به‌ عنوان فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) معرفی شد.

نظرات بینندگان