کد خبر: ۵۷۳۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۰۳ تير ۱۳۹۳
تذکر 60 نماینده مجلس به وزیر کشور

در اسرع وقت طرح تقسیم کشور به پنج منطقه را منتفی کنید

بیش از ۶۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به وزیر کشور خواستار منتفی شدن طرح تقسیم کشور به ۵ منطقه و جلوگیری از التهاب در کشور شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه،جعفر قادری از تذکر کتبی بیش از 60 نماینده مجلس به وزارت کشور درخصوص تصمیم تقسیم کشور به 5 منطقه خبر داد.

در تذکر کتبی نمایندگان به وزیر کشور آمده است: اخیرا معاونت وزیر کشور اعلام کرده که کشور به 5 منطقه تقسیم می شود و برای هر منطقه یک استان تشکیل می شود. این اقدام بدون جایگاه قانونی و بدون در نظرگرفتن ملاحظات سیاسی،اجتماعی و اقتصادی التهاباتی در جامعه ایجاد کرده و مشکلاتی را به همراه داشته است.

از آنجا که اعلام چنین طرح هایی بدون توجه به جایگاه قانونی و ایجاد اجتماع حداقلی تنش های ملی و محلی را به دنبال خواهد داشت،انتظار است در اسرع وقت این طرح منتفی و بیش از این در جامعه ایجاد التهاب نشود.

به گفته جعفر قادری، بذرپاش، جباری، پاپی زاده، آقا محمدی، غضنفرآبادی، سلیمی، انصاری، آقایی، دارایی، دوگانی، حسن پور، عزیزی فارسیانی، کارخانه، شهریاری، آذین، سلطانی، سقایی، جمیری،ابراهیمی،سعدون زاده،درویش پور،جلیلی، قاضی پور، مقیمی، نظری مهر، حسینی و فتاحی تعدادی از تذکر دهندگان به وزیر کشور هستند.






اخیرا معاون وزیر کشور اعلام کرده که کشور به 5 منطقه تقسیم می شود و برای هر منطقه یک استان دبیر رسمی شده که این اقدام بدون جایگاه قانونی و بدون در نظر گرفتن ملاحضات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی التهاباتی در جامعه ایجاد کرده و مشکلاتی را به همراه داشته است.

از آنجایی که اعلام چنین طرح هایی بدون توجه به جایگاه قانونی آن و ایجاد جامعه حداقلی تنش های ملی و محلی را بدنبال خواهد داشت. انتظاردارد در اسرع وقت این طرح منتفی و بیش از این در جامعه ایجاد التهاب نگردد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
نوید
United States of America
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۳
0
اقدام بسیار خوبیست و بنده این طرح را موثر نمیبینم. درود بر نماینده های مجلس.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۳
0
این یک ننگ است برای اولین بار در تاریخ استان فارس با همه ی قدمتش را به اصفهان دادند باید دست از اعتراض نکشیم