کد خبر: ۵۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۰۵ تير ۱۳۹۳
برای نخستین بار در تاریخ ایران

شیراز میزبان مسابقات وزنه‌برداری غرب آسیا می‌شود

دبیرکل فدراسیون وزنه‌برداری آسیا با میزبانی شیراز برای مسابقات وزنه برداری غرب آسیا موافقت کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، علی مرادی به همراه دبیر کمیته پیشکسوتان آسیا به شیراز سفر و با غلامرضا کمانه مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
پیشنهاد برگزاری مسابقات وزنه‌برداری غرب آسیا از سوی کمانه داده شد و دبیرکل فدراسیون آسیا نیز آن را پذیرفت و قرار است این مسابقات در سال جاری میلادی به میزبانی شیراز برگزار شود.
 
مدیرکل ورزش و جوانان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز گفت: در صورتی این مسابقات برگزار می‌شود که وزارت ورزش و جوانان نیز موافق باشد و ما در این استان با همکاری استانداری، شهرداری شیراز و سایر دستگاه‌ها آمادگی کامل برگزاری این مسابقات را داریم.
 
دبیرکل فدراسیون وزنه‌برداری آسیا نیز به خبرنگار فارس در شیراز گفت: این مسابقات در طول تاریخ وزنه‌برداری کشور، برای نخستین بار است که در ایران برگزار می‌شود و خوشحالم که شیراز نخستین شهر از ایران است که میزبان مسابقات غرب آسیا می‌شود.
 
علی مرادی افزود: برای انجام این کار باید تفاهم‌نامه جامع‌تری بین فدراسیون وزنه‌برداری آسیا و اداره کل ورزش و جوانان فارس بسته تا تمام امکانات لازم پیش‌بینی و تأمین شود.طبق تفاهم انجام‌شده کلاس‌های آموزشی بین‌المللی پیشرفته و طرح‌های استعدادیابی فراوانی در این استان با همکاری فدراسیون آسیا برگزار می‌کنیم و امکاناتی نیز به فارس اختصاص می‌دهیم.
 
در این جلسه از پیشکسوتان وزنه‌برداری این استان با اهدای لوح یادبود، تقدیر و نشان ویژه فدراسیون وزنه‌برداری آسیا به نماینده مدیرکل ورزش و جوانان فارس اهدا شد.
 
انتهای پیام/

نظرات بینندگان