کد خبر: ۵۷۸۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۵ تير ۱۳۹۳
نمایندگان مجلس چند فرزند دارند؟

ضرغام صادقی: وظیفه‌ام را انجام دادم تعدادش را نمی‌گویم/جعفرپور: نمی‌گویم

نماینگان مجلس خود چند فرزند دارند که برای بچه دارشدن یا نشدن خانوارهای ایرانی تصمیم می گیرند؟
به گزارش شیرازه، سایت شهر خبر در زمانی‌که طرح افزایش زاد و ولد و جلوگیری از کاهش جمعیت در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است با این سوال به سراغ موافقان و مخالفان طرح رفته است.

اینکه اصلا نمایندگان مجلس خود چند فرزند دارند که برای بچه دارشدن یا نشدن خانوارهای ایرانی تصمیم می گیرند؟ آیا تعداد فرزندان آنها زیاد است؟

از 52 نماینده‌ای که حاضر به پاسخگویی به این سایت شده‌اند، آمار جالبی بدست آمده، مثلا این‌که هستند بهارستان نشین هایی که بیشتر از 3 فرزند دارند .8 نماینده  4فرزنده، 1 نماینده 5 فرزنده در لیست 52 نفره شهرخبر وجود دارد و  البته سه نماینده مجلس هم بودند که  فرزندی نداشتند و یک نماینده مجرد هم در جمع مجلس نهمی ها حضور داشت.

شهر خبر به سراغ دو تن از نمایندگان فارس هم رفته است که پاسخ‌های ضرغام صادقی و جمشید جعفر پور در نوع خود جالب است.

جعفرپور نماینده مردم لار، خنج و گراش می‌گوید: اینکه نماینده ها چه تعداد فرزند دارند ربطی به تصویب این طرح ندارد، تعداد فرزندانم را نمی گویم ولی با تصویب این طرح موافقم.

ضرغام صادقی هم در تایید نظر جعفرپور به شهر خبر می گوید: ما وظیفه خودمان را انجام داده ایم و به اندازه کافی و قابل انتظار فرزند داریم، زندگی مردم خصوصی است تعداد فرزندانم را نمی گویم.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳
0
راستی زندگی خصوصی مردم به خبرنگاران چه ربطی دارد. تعداد فرزندان یک مسأله شخصی است و بعد عمومی آن در صورتی می تواند مورد توجه قرار گیرد که فضای عمومی برای آن به صورت عملی فراهم باشد، لذا اکنون با این همه مسائل اقتصادی و فرهنگی نمی توان اینچنین به دیگران تاخت.
از سوی دیگر اینان در زمانی بچه دار شده اند که در و دیوار کشور را تابلوی فرزند کمتر زندگی بهتر زده بودیم، لذا از درج چنین خبرهایی خودداری کنیم.

راستی اعضای جوان شیرازه چند فرزند دارند، حداقل مانند مجری رادیو معارف باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳
0
با سلام سایت عزیز شیرازه بقیه نمایندگان را هم می گفتی چند فرزند دارند؟؟؟؟؟؟؟؟
دکتر ضرغام صادقی سالهای زیادی در اسارت بوده و بعد در زمانی که شعار فرزند کمتر بود صاحب فرزند شده لطفا انصاف را رعایت کنیم تا خدایی ناکرده در این ماه مبارک گناهی نکرده باشیم