کد خبر: ۶۰۰۹۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۳
نماینده مردم شیراز در مجلس:

اگر «زنجانی» میزان اموالش را اعلام نکرد باید به شدت با او برخورد شود

کمیسیون باید از کسانی که در جریان وقوع این واقعه هستند و در آن زمان سمت داشته اند دعوت کند و توضیحات آنها را هم بشنود.
به گزارش شیرازه، جعفر قادری در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بررسی پرونده بابک زنجانی پیش از تعطیلات محلس در کمیسیون متبوعش با حضور رییس کل بانک مرکزی و وزیر نفت، گفت: اگرنخواهد میزان اموالش را اعلام کند باید به شدت با او برخورد شود.

نماینده مردم شیراز در محلس بابیان اینکه تعلل در اعلام میزان و محل اموالش توجیه ندارد، گفت:  باید وادارش کنند  تا اموال بیت المال را برگرداند, مدارا کردن با او درست نیست.

وی افزود: کمیسیون باید از کسانی که در جریان وقوع این واقعه هستند و در آن زمان سمت داشته اند دعوت کند و توضیحات آنها را هم بشنود.

این عضو کمیسیون برنامه, بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه هنوز کمیسیون به موضوع بررسی برنامه ششم وارد نشده است، گفت: فعلا درگیر دولایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و رفع موانع تولید هستیم.

به گفته قادری از روز شنبه کار بررسی لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و از روز دوشنبه بررسی لایحه رفع موانع تولید آغاز می شود.

این نماینده مردم در مجلس در باره انبساطی یا انقباضی بودن بودجه گفت: بودحه باید انقباضی باشد اما نه به اندازه که رکود تشدید شود و قرار است انبساطی باشد باید منابع به سمت تولید و پروژه های نیمه تمام سوق داده شود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مردم شیراز
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۳
1
درود بر دو نماینده زحمت کش بی ادعا ولایی و با بصیرت شیراز دکتر قادری و مهندس ذوالانوار
جوان شيرازي
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۳
1
قادري و ذوالانوار هميشه در قلب ما
پیرمرد شیرازی
همیشه این یادداشت را در همه جا میذاری که چی بشه اصلا مگه این سایت تبلیغاته هرکسی داد خودشو بزنه .در قلب شما باشند حرفی نیست حق خودته اما در مجلس نباشن اقا جان حق مردمه .
انتخابات اینده نشان میدهند مردم
فهم مردم شیراز
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۳
2
وقتی می دزدید که در مجلس نظارت نداشتید و به به و چهچه می زدید حالا یادتون اتاده برادر من کم کاری کردید خوب یکی بیاد از مردم عذرخواهی بکنه این خیلی براتون سخته اقای دکتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا جوری حرف می زنن که انگار تازه زمام به دستشان افتاده و می خوان حساب مردم را نذارن باطل بشهنه برادر جان مردم می فهمند