کد خبر: ۶۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
مدیر ترافیک شهرداری شیراز خبر داد

50دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شیراز اضافه می شود

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت : ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید برای شیراز خریداری شده است که تا کنون ۴۰ دستگاه وارد شهر شیراز شده است .
به گزارش شیرازه به نقل ازتسنیم، علی زحمتکش اظهار کرد: 50 اتوبوس جدید با اعتبار 20 میلیارد تومان برای شهر شیراز خریداری شده که از این میزان 40 اتوبوس تا کنون وارد شیراز شده است .

وی با بیان اینکه هم اکنون در بخش حمل و نقل درون شهری شیراز 300 اتوبوس کمبود داریم تصریح کرد: علاوه بر این 300 اتوبوس 400 اتوبوس خط واحد نیز فرسوده شده ،که نیاز به تعویض و نوسازی این اتوبوس ها است .

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با بیان اینکه منتظر تحویل و ورود 10 اتوبوس دیگر هستیم خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم برای سال تحصیلی جدید این 50 اتوبوس خریداری شده را وارد ناوگان حمل و نقل شیراز کنیم .

وی با بیان اینکه در تلاش برای تامین اعتبار و خرید 100 دستگاه اتوبوس دیگر هستیم عنوان کرد: طبق مصوبه‌ای قرار است از بودجه مشترک وزارت کشور و وزارت نفت 7 هزار اتوبوس جدید برای همه کشور خریداری شود که در این صورت سهم خوبی به استان فارس می رسد.

زحمتکش با بیان اینکه از بودجه مشترک وزارت کشور و وزارت نفت 30 هزار تاکسی نیز خریداری می‌شوداظهار کرد: با توجه به تقسیم این اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها بر اساس جمعیت هر شهر شیراز به عنوان یک کلان شهر بهره خوبی از این تاکسی واتوبوس‌ها می برد.

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت : به سبب برخی مشکلات در تخصیص بودجه 3 سال است که هیچ اتوبوس و تاکسی جدیدی برای شیراز خریداری نشده است .

انتهای پیام /

نظرات بینندگان