کد خبر: ۶۱۲۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۱۰ مهر ۱۳۹۳

واگذاری غرفه‌های رایگان به فروشندگان محصولات ارگانیک در شیراز

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز از واگذاری غرفه‌های رایگان به توزیع‌کنندگان محصولات ارگانیک در میدان تره‌بار شیراز خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل ازتسنیم، بهنام جعفری در رابطه با ساماندهی مشاغل شهری مزاحم در شیراز اظهار کرد: تعدد مشاغل مزاحم در سطح شهر و لزوم برنامه‌ریزی دراز مدت و شناسایی سایت‌هایی برای استقرار این مشاغل در حاشیه شهر سبب انعقاد توافق‌نامه‌هایی با سازمان‌های محیط زیست، بهداشت، جهاد کشاورزی و صنعت و معدن منعقد شده است.

مدیر عامل سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز تصریح کرد: با تدابیر انجام شده مراحل زیرسازی سایت نمایشگاه خودروهای سنگین در بلوار خلیج فارس رو به پایان است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به انتقال بنک‌داران شیراز به سایتی رو‌به‌روی میدان میوه‌وتره بار، بیان کرد: مشاغل مزاحم در شهر مشکلات بهداشتی، رفت و آمد و ترافیکی ایجاد کرده‌اند که با پیگیری‌های انجام شده هر چه سریع‌تر به سایت‌های در نظر گرفته شده انتقال می‌یابند.

جعفری در مورد برنامه‌های شش ماه آینده سازمان میادین شهرداری شیراز افزود: زیر ساخت‌های راه‌اندازی سایت آهن‌فروشان، تیرچه ‌و ‌بلوک فراهم شده و تا پایان سال این سایت‌ها آماده بهره‌برداری است.

مدیر عامل سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز از انتقال مغازه‌های سنگ‌فروشان به محور گلستان _ میرزای شیرازی خبر داد و بیان کرد: امید است در 3 تا 4 سال آینده برای همه مشاغل مزاحم شیراز سایت تخصصی ایجاد شود.

وی خاطر‌نشان کرد: راه‌اندازی پوشش الکترونیکی و فروش غیرحضوری میادین مرکزی میوه و تره‌بار و بازارچه‌ها برای راحتی خرید شهروندان در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

جعفری در زمینه تشویق فروشندگان و خریداران برای خرید و فروش محصولات ارگانیک، گفت: در میدان میوه‌ و‌ تره‌بار شیراز غرفه‌هایی به صورت رایگان برای عرضه محصولات ارگانیک در اختیار توزیع کنندگان قرار داده‌ شده تا از این طریق عرضه و تقاضای محصول سالم و طبیعی در سطح شهر افزایش یابد.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در مصرف محصولات ارگانیک، افزود: بسیاری از شهروندان از خواص محصولات ارگانیک و مضرات محصولات شیمیایی اطلاع چندانی ندارند.

جعفری خاطرنشان کرد: با همکاری معاونت دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سازمان جهاد کشاورزی و اداره استاندارد برنامه‌ای برای تست 8 تا 9 محصول پرمصرف در دستور کار قرار گرفته و براساس آن این محصولات ماهانه دو بار مورد آزمایش قرار گرفته و میزان سموم آنها اندازه گیری می‌شود.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
کشاورز
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳
0
در صورتی که سلامت این محصولات مشخص باشد خوب است