کد خبر: ۶۱۶۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۲۲ مهر ۱۳۹۳

هلاکت چند شرور مسلح در کوار به دست پلیس

به گزارش شیرازه، روز گذشته سردار احمدعلی گودرزی در یک نشست خبری گفت: یک‌شنبه شب دو نفر شرور که با تحرکات مخوف خود در یکی از روستاهای کوار رعب شدیدی در دل مردم ایجاد کرده و امنیت استان را به خطر انداخته بودند، به هلاکت رسیدند. چندین قتل، سرقت مسلحانه منجر به جرح، سرقت مسلحانه از خودروی سمند در فیروزآباد و آدم‌ربایی در شیراز از جمله اقدامات این اشرار بوده و تهدید شاکیان و مقامات سیاسی، انتظامی و قضایی را هم در دستور کار داشتند. این باند مخوف تعداد زیادی سلاح‌های جنگی، دو قبضه سلاح ژ۳ و چندین نارنجک و ابزار نظامی داشتند و همچنین از عناوین و لباس‌های نظامی نیز استفاده می‌کردند.

به نوشته خبرگزاری نسیم، وی گفت: پلیس تاکنون فقط برای اینکه مردم آسیب نبینند با این اشرار برخورد نکرده بود چون هرجا ردشان را می‌زدیم افراد بی‌گناه نیز در محل بودند. ساعت 1:40 شب گذشته، دختربچه‌ای را که گروگان گرفته بودند، با انسجام عملیاتی آزاد کرده و اشرار را به هلاکت رساندیم و هیچ تلفات سنگینی هم نداشتیم.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه با هلاکت این اشرار، محور شرارت در کوار جمع شده است و پلیس همچنان به کار خود ادامه می‌دهد، گفت: به دنبال این هستیم که افراد دخیل در شرارت‌‌های این باند مخوف در کوار و روستاهای همجوار را به سزای اعمالشان برسانیم. پلیس افرادی را که ضد امنیت استان عمل می‌کنند سرکوب می‌کند. سرجمع طی این چند روز هفت نفر دیگر از این باند دستگیر شده‌اند. به خاطر حساسیت بالا این پرونده در شیراز رسیدگی می‌شود. مردم به محض اینکه از خبر هلاکت این اشرار مطلع شدند، با ارسال هزاران پیامک از پلیس تشکر کردند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳
0
امیدوارم پلیس اقتدار خودش را به رخ این ارازل واوباش بکشد وچند نفر دیگر هم هستند که موجب بد نامی شهر شهید پرور کوار شدهاند به سزای اعمالشان برساند