کد خبر: ۶۴۵۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۵ دی ۱۳۹۳
امام جمعه کازرون:

هر کس در کشور فتنه انگیزی کند، بسیجیان دهان او را خورد خواهند کرد

امام جمعه گفت: کسانی در تلاش اند که فتنه 88 را به عنوان یک سوء تفاهم و دعوای شخصی جلوه دهند و سطح آن را کوچک بشمارند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کازرون خبر؛ یه مناسبت سالروز جانفشانی و شهادت 78 رزمنده کازرونی در عملیات کربلای 4 که به عنوان «روز کازرون» نامگزاری شده است، آیین یادواره هزار و 100 شهید شهرستان کازرون، با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه شهرستان کازرون برگزار شد.

 در این مراسم حجت الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون در سخنانی با اشاره به تلاش عده ای برای فراموش کردن فتنه 88، اظهار داشت: دشمن و فتنه گران، فکر نکنند که ما فتنه 88 را فراموش کرده ایم.

 وی با بیان اینکه فتنه 88، فتنه براندازی نظام بود، گفت: کسانی در تلاش اند که فتنه 88 را به عنوان یک سوء تفاهم و دعوای شخصی جلوه دهند و سطح آن را کوچک بشمارند، در حالی که در این فتنه نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که فتنه گران به نیابت از ما در خیابان ها هستند.

 امام جمعه کازرون با تأکید بر اینکه در نهم دی ماه امسال همه نشان خواهیم داد که جمهوری اسلامی ایران محل فتنه گری نیست، تصریح کرد: هر کس و در هر موقعیتی در کشور فتنه انگیزی کند، بسیجیان دهان او را خورد خواهند کرد.

 خرسند در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به عملیات کربلای 4 در سال 65، یادآور شد: عملیات کربلای 4، مقدمه ای برای پیروزی در عملیات کربلای 5 شد.

 وی با اشاره به جانفشانی های رزمندگان کازرونی در دو عملیات کربلای 4 و 5، بیان داشت: در دو عملیات کربلای 4 و 5، شهرستان کازرون با تقدیم حدود 150 شهید، نام خود را جاودانه کرد و به حق 4 دی را باید روز کازرون در تاریخ دفاع مقدس نامید.

 امام جمعه کازرون گفت: رزمندگان ما در پی انجام وظیفه و تکلیف خود بودند و شعار «جنگ، جنگ تا پیروزی» سر می دادند؛ اما امام (ره) به ما آموخت که جنگ تا رفع فتنه در تمام عالم ادامه خواهد داشت و از رو تا فتنه و فتنه گران در عالم هستند ما با آن ها سر جنگ داریم.

 خرسند با بیان اینکه به برکت شهدای عزیز، جغرافیای نظام مقدس اسلامی در امنیت کامل به سر می برد، خاطرنشان کرد: جوانان امروز نباید جانفشانی ها و دلاورمردی های رزمندگان و شهدا را فراموش کنند.

 وی برگزاری یادواره برای شهدا را یک عبادت مقدس دانست و با اشاره به برگزاری یاداوره های مختلف در شهرستان کازرون اظهار داشت: شهرستان کازرون در برگزاری یادواره های شهدا در سطح کشور بی نظیر است.

 امام جمعه کازرون، حفظ دستاورهای شهدا و طبعیت محض از ولی فقیه را از جمله وظایف مردم در قبال شهدا دانست و خاطرنشان کرد: من خود توفیق نوشتن وصیت نامه برای چند نفر از شهدا را داشته ام که شاه بیت همه آن ها، طبعیت از ولی فقیه بوده است.

خرسند در پایان از برگزار کنندگان این یادواره تقدیر و تشکر کرد.

 از جمله دیگر برنامه های این یادواره می توان به سخنرانی سردار غلامحسین غیب پرور، فرمانده سپاه فجر استان فارس، اجرای سرود ملی توسط گروه موزیک تیپ تکاور امام سجاد (ع) پخش کلیپ و اجرای سرود «روز کازرون» توسط گروه سرود پایگاه فجر اشاره کرد.

 گفتنی است در پایان این مراسم از بسیجی نوجوان، علی احمدی که در حوزه ی جنگ نرم و جمع آوری ماهواره ها فعالیت زیاد و موفقی داشته اند توسط سردار غیب پرور و حاج آقا خرسند تقدیر و تشکر به عمل آمد و هدیه ای به رسم یاد بود به این عزیز تقدیم شد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
Safa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۳
2
شما كار درستي نميكني با صحبتاتون حاج اقا
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۳
0
ادبیات خوبی نیست. نباید فضا راجوری کرد که هر منتقد منصفی هم احساس وحشت کند