کد خبر: ۶۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۳

ابراز علاقه استانداری فارس به همکاری با حزب الله لبنان

مشاور عالی استاندار فارس، ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه مسائل کارگری و تشکل های کارگری گفت: این استان آماده است تا در این زمینه ها با حزب الله لبنان همکاری داشته باشد.
به گزارش شیرازه، سید محمود موسوی، عصر جمعه در دیدار با رییس اتحادیه کارگران حزب الله لبنان در شیراز افزود: همه ما تحت فرمان رهبر معظم انقلاب شاهد پیشرفت هر روز کشور و قدرتمندتر شدن آن هستیم و به همین دلیل نیز جایگاه ویژه و نقش تعیین کننده ای در منطقه و جهان پیدا کرده ایم.

به نوشته ایرنا وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران روزانه اخبار مربوط به کشور لبنان و حزب الله را مانند اخبار کشور خود پیگیری و دنبال می کنند و اتفاقات و وقایع خوب و خوشایند آنها را خوشحال و حوادث دردناک و ناخوشایند مربوط به این کشور نیز آنها را غمگین و متاثر می سازد.

مشاور عالی استاندار فارس تصریح کرد: از این که نام حزب الله لبنان و قدرت آنها موجب هراس جهان کفر و ترس دشمنان اسلام می شود به خود می بالیم و افتخار می کنیم.

رییس اتحادیه کارگران حزب الله لبنان نیز ضمن ابراز خورسندی از حضور در شهر شیراز گفت: سوابق شهر مذهبی شیراز نشان می دهد که این شهر و شهروندان آن در تمام صحنه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش تاثرگذار مشارکت جدی داشته است.

هاشم سهلب افزود: رهبر معظم انقلاب برای همه ما نعمتی است که باید آن را بازگو کرده و همه جا از آن یاد کنیم و همواره شاکر این نعمت الهی باشیم.

وی، با اشاره به نقش جمهوری اسلامی در کشور ایران ادامه داد: ما نیز علاقمند هستیم تا در حوزه های مربوط به مسائل کارگری بین استان فارس و اتحادیه کارگران حزب الله لبنان همکاری و تفاهم برقرار شود.
نظرات بینندگان