کد خبر: ۶۵۰۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۱۶ دی ۱۳۹۳
قادری خبر داد:

خبرهای خوش بودجه ای برای فارس؛ رشد 36 درصدی اعتبار مصوب استان در سال آینده

فارس در بخش بودجه‌های استانی در بودجه ۹۴ رتبه دوم را در بودجه نفت و گاز به خود اختصاص داد.
به گزارش شیرازه، جعفر قادری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به افزایش سهم فارس در طرح‌های ملی و استانی در بودجه 94 اظهار داشت: استان فارس در بخش بودجه‌های استانی در بودجه 94 رتبه دوم را در بودجه نفت و گاز به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بودجه عمرانی استان 47 درصد کاهش داشت، گفت: این کاهش بودجه در سال گذشته سبب شد که بسیاری از پروژه‌های عمرانی فارس با کندی پیش رود که امسال با تلاش مسئولان و نمایندگان استان این میزان تغییر یافته است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سهم فارس از طرح‌های ملی و استانی در لایحه بودجه 94 نسبت به سال گذشته 53 درصد افزایش یافته است.

قادری با اشاره به افزایش 52 درصدی موضوع ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه نسبت به بودجه 93 افزود: این ماده مربوط به توازن منطقه‌ای استان‌های محروم و کم‌برخوردار است که استان فارس  نسبت به جمعیتش وضعیت خوبی دارد.

وی تصریح کرد: در بودجه سال آینده اعتبار مصوب استان فارس 948 میلیارد تومان اعلام شده که نسبت به سال گذشته 36 درصد رشد داشته است.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
فارسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳
0
بعد از چند سال
شیرازی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳
0
زحمت کشیدن جناب قادری.چه با افتخار اعلام میکنید که 47% کم کردن بعد نسبت به سال گذشته 36%اضافه شده.یه جمع و تفریق ساده نشون میده نسبت به دو سال پیش هنوز 11% عقب هستیم.حالا باید افتخار کنیم و خوشحال باشیم یا.......