کد خبر: ۶۶۳۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
استاندار فارس:

اگر دانشگاه آزاد نبود ما حرفی برای گفتن نداشتیم/ دولت به داد دانشگاه آزاد برسد

همه باید کمک کنیم تا دانشگاه آزاد به جایگاه و شان اصلی خود باز گردد
به گزارش شیرازه، استاندار فارس در نخستین گردهمایی مسئولین تربیت بدنی واحدهای دانشگاه آزاد کشور در شیراز گفت: دانشگاه آزاد یکی از برکات نظام و محصول حمایت‌های امام(ره) و آیت‌الله رفسنجانی است. بی تردید اگر دانشگاه آزاد نبود ما در بسیاری از عرصه ها حرفی برای گفتن نداشتیم.

احمدي گفت: دستیابی به مراحل تحصیلات عالیه در گذشته یک ایده‌آل بودو برای بعضی تبدیل به آرزو شده بود. اما امروز این یک ایده دست یافتنی شده، چرا که افراد با تمایل خود وارد دانشگاه‌ها می‌شوند. فرصت برای همه مهیا است.

وی ادامه داد: امروز تعداد دانش آموختگان و اساتید دانشگاه آزاد کم نیستند و این دانشگاه در عرصه های مختلف برای خدمت به انقلاب ظرفیت بزرگی است

استاندار فارس با اشاره به اینکه در شرایط کنونی به دلیل کثرت دانشگاههای غیر انتفاعی و ... با ریزش دانشجو مواجه شده تصریح کرد: در روزهای سخت دانشگاه آزاد به داد دولت و حکومت رسید الان هم وقت آن است که دولت به داد دانشگاه آزاد برسد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی که هیچگاه در امور سیاسی دخالتی نداشت، در مدت یکی دو سال گذشته به دلیل اغراض سیاسی از گردونه خارج شد و مورد بی توجهی قرار گرفت ودر حالت سکته قرار گرفته بود، اما امروز شاهد هستیم که این دانشگاه مجددا به گردونه فعالیت و پویایی باز گشته و ریاست دانشگاه در دست فردی اندیشمند قرار گرفته است.

استاندار فارس اضافه کرد: در دانشگاه آزاد از هیچ ظرفیتی غفلت نشده و علاوه بر عرصه های علمی و پژوهشی، در عرصه ها و رشته های مختلف ورزشی نیز دانشجویان و کارکنان این دانشگاه افتخارات قابل توجه ملی و بین المللی کسب کرده اند.

وی گفت: همه باید کمک کنیم تا دانشگاه آزاد به جایگاه و شان اصلی خود باز گردد و بجای نگاه طلبکارانه، نگاه واقع بینانه به آن داشته باشیم.

استاندار فارس گفت: دولتمردان و مجلسی‌ها به دانشگاه آزاد دید طلبکارانه نداشته باشند.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
0
زیانهای دانشگاه آزاد خیلی بیشتر از خدماتش است ، من به عنوان یک مسول که از کارکردها و مشکلات این موسسه خصوصی اطلاع دارم معتقدم خیانتهای دانشگاه آزاد به فرهنگ کشور بیش از خدماتش است.
مهدى
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
0
سلام استاندار محترم شما گاهى وقتها ميگيد كه دانشجوى لندن بوديد و گاهى ميگيد ازاد تهران كدام درسته
ایشون بايد هم از ان دفاع كنند بپرسيد اقاى احمدى مدركتان را از كدام دانشگاه گرفتيد و در تهران كلاس رفتيد يا لندن
شما يك كلمه انگليسى هم بلد هستيد؟