کد خبر: ۶۶۵۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

عکس: سگ هایی که در کاخ سفید برو و بیا دارند!

مهم است بدانید که مردم آمریکا چرا از لحاظ اطلاعات عمومی، چرا در مورد فلسطین، عراق، افغانستان و آنچه در آنجا می گذرد چیزی نمی دانند
به گزارش سرویس سیاسی شیـــرازه، سایت اطلاع رسانی رسمی کاخ سفید که مهمترین موضوعات و چالش های مربوط به کاخ سفید چون امنیت ملی، امنیت جهانی، خاورمیانه، عراق، افغانستان و... را شامل می شود یکی از صفحات رسمی خود را به سگ رئیس جمهور اختصاص داده است. یعنی بعد از ورود به سایت اسم سگ بوش «بارنی» را چنانچه تایپ شود، عکس ها، فیلم ها و گالری عکس وی قابل مشاهده است!
مشرق نوشت: بنر بارنی و گالری عکس های او در طول  8سال حضور در کاخ سفید و آرشیو فیلم های این سگ خود نمایی می کند. امروز نظرسنجی های متعددی در آمریکا در حال انجام است که سگ رئیس جمهور اوباما چگونه باید باشد. این بحث ها حتی به شبکه تلویزیونی جنگ طلب فاکس نیوز کشیده شده است و بحث های متعددی را دنبال کرده است.
روسای جمهور آمریکا هر کدام یک سگ داشته اند، سگ بوش "بارنی" است، سگ کلینتون «اسپینتال ملی»، سگ «ال بی» جانسون را دخترش در یک پمپ بنزین پیدا کرده بود و نیکسون هم سگ های زیادی داشت! وجرج واشنگتن اولین رییس جمهور آمریکا بیش از 10 سگ داشت که همراه وی در کاخ سفید رفت و آمد می کردند.
مایه تاسف است که درباره سگ رئیس جمهور آمریکا نوشتیم و بیشتر متاسفیم که وقت شما را با آن گرفتیم اما مهم است بدانید که مردم آمریکا چرا از لحاظ اطلاعات عمومی، چرا در مورد فلسطین، عراق، افغانستان و آنچه در آنجا می گذرد چیزی نمی دانند و حتی در پاسخ به خبرنگار واحد مرکزی خبر که پرسید ایران کجاست گفتند یکی از کشورهای آفریقایی است!
و شاید از این دردناک تر این باشد که چنین مرکزی ادعای حاکمیت بر جهان را دارد و متاسفانه بسیاری از کشورهای اسلامی را به اشغال فکری و نظامی خود درآورده است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
0
اینها لیاقت همین سگها رو دارن
محمداحسان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
0
این حرامیها،مردم مظلوم مسلمان سراسرجهان را توسط یه مشت وحشی بوی انسانیت به مشام نخورده داعش میکشن و به اندازه حیوان هم برای آنها ارزش قائل نیستندو ادعای حقوق بشر هم یدک می کشند،اما اینطور سگ را در آغوش میکشند و برای سگشان بهترین شرایط فراهم می کنند.با همین سگها محشور بشن.
ناشناس
United States of America
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
0
اینها خودشون هم سگ هستند منتها در قالب انسان