کد خبر: ۶۷۱۲۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
واکنش لاریجانی به اظهارات هاشمی رفسنجانی:

همنوا کردن نمایندگان مجلس با نتانیاهو قیاس مع‌الفارق و دور از انصاف است

رئیس مجلس گفت: اگر نگرانی در نمایندگان وجود دارد به خاطر دستاوردهایی است که نظام بدست آورده است.
به گزارش شیرازه به نقل از نسیم، علی لاریجانی، رئیس مجلس در نطق پیش از دستور اظهار داشت: حضرت زهرا(س) می‌فرمایند که شیعیان ما اهل بهشت هستند. صرف دوستی در معیار زهرای اطهر در دوستی با اهل بیت کفایت نمی‌کند.

وی همچنین گفت: اخیرا شعبده بازی‌های در برنامه هسته‎ای ایران رخ داده است. حضور نتانیاهو در کنگره نشان از شویی است که نشان می دهد کنگره در اختیار یک رژیم غاصب است‬.

لاریجانی همچنین گفت: اضطراب عجیبی در اسرائیل بوجود آمده است‬. ‫نتانیاهو باید نگران باشد که قدرت این رژیم در این سه دهه رو به افول است‬. ‫هراس اصلی اسرائیل نفوذ تفکر انقلاب در منطقه و دنیا است‬.

رئیس مجلس ادامه داد: حرف‌های نتانیاهو مانند زن بدکاره‌ای است که وقتی وارد شهری شد دامن به سر گرفت وقتی گفتند چه میکنی گفت کسی اینجا عفیف نیست‬. ‫ادعاهای اخیر نتانیاهو درستی حرف‌های امام راحل را نشان می‌دهد که اسرائیل یک غده سرطانی است‬. اگر آمریکا می‌خواهد فرزند ناخلف خود را روی ویلچر ببیند اقدام نظامی بکند‬ تا پاسخ کوبنده و همه جانبه نیروهای نظامی را ببیند‬.

لاریجانی گفت: آمریکا چند بار از ایران مکررا درخواست مذاکره داشته و حتی عمان را واسطه مذاکره کردند ولی این سخن پراکنی که تحریم‌ها ایران را به پای میز مذاکرات کشانده حرف بیخودی بیش نیست‬. شاید در تاکتیک مذاکرات اختلافاتی در کشور باشد ولی ما "ولی" داریم و چارچوب‌ها را ایشان مشخص می‌کند‬. هماهنگی همراه با صلابت دقیقا در برابر اقدامات سخیف آمریکا و اسرائیل است.

وی ادامه داد: اگر نگرانی هم در نمایندگان وجود دارد به خاطر دستاوردهایی است که نظام بدست آورده و همنوا کردن نمایندگان با نتانیاهو قیاس مع‌الفارق و بی انصافی است‬.

رئیس مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اخیرا یکی از وزرا 2بار از ورود پولهای کثیف به انتخابات حرف زد؛ اگر وی از ورود این پولها به انتخابات که باعث به قدرت‌رسیدن کسی شده،اطلاع دارد،اعلام کند.

به گزارش شیرازه، هاشمی رفسنجانی روز گذشته در همایش ملی توسعه پایدار و متوازن منطقه‌ای گفته بود: در شرایط کشور همدلی ملت برای ما خیلی مهم است، البته الان به هر دلیلی این همدلی مقداری آسیب دیده است. در مهمترین پروژه دولت که تلاش می‌شود به سرانجام برسد و تیم مذاکره کننده هسته‌ای نیز مورد حمایت رهبری است ، باز این دلواپسان چه بر سرشان می‌آورند و با نتانیاهو همزبان شده‌اند. تریبون مجلس هم که باز است و هر چه بخواهند می‌گویند و میلیون‌ها نفر از مردم می‌شنوند. و بعضی از دروغ‌ها نیز باور می‌شود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
0
دشمن دانا به از نادان دوست . افراطی گری و غیر منطقی بودن در هیچ کجای دنیا جا ندارد نه در کنگره آمریکا نه در مجلس شورای ما. نتانیاهوی کثیف دلواپس موقعیت خود و اسرائیل غاصب است و دلواپسان ما نیز نگران موقعیت خویش هستند نه ملت قهرمان ایران والا اجازه می دادند روند مذاکرات هسته ای بانظارت مقام معظم رهبری ادامه داشته باشد و اگر در روند مذاکرات انحرافی باشد رهبر عزیزمان وجود دارند و اوامر لازم را خواهند فرمود . لطفا از رهبری عزیز جلوتر نروید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
0
درود بر دكتر لاريجاني مرد متفكر حوزه سياست ايران
قانون
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
0
یا باید به نفرات مذاکره کشورمان اعتماد کنیم وقانون مداری ورسد دفتر رهبری ومجلس یا یاوه گویی یا اگر راه دیگری هست بگویید
دو دو تا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
0
دولت اصلاح طلب روحاني كه شعار! قانون// حقوف مردم// و تكثر آرا
مي دهد در عمل هم بايد انتقاد منصفانه را گوش كند.