کد خبر: ۶۷۳۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

عضو شورای شهر شیراز: مدیر ارشد استان نگذارد «بام سبز» عقیم بماند

طرح بام‌سبز به صورت کار‌شناسی و فنی توسط شورا بررسی شده و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی شیرازه، عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اقتدار نظامی ایران گفت: اقتدار نظامی ایران در منطقه زبانزد خاص و عام است و در مانور نظامی اخیر گوشه هایی از آن در جنوب کشور و خلیج فارس به نمایش در آمد که یکی از برگ‌های برنده تیم مذاکره کننده هسته ای کشور است و آمریکا باید بداند که دوره تهدید ایران اسلامی گذشته و باید با احترام و تعامل با دولت و ملت شریف ایران برخورد کند.

رضا محمدیان در نطق پیش از دستور خود بر توجه بيشتر دستگاه‌های نظارتی بر روند عرضه كالاها تاکید و اظهار کرد: دولت باید نسبت به برخورد قاطع با سوداگران و دلالان بازار به جهت کنترل قیمت ها به‌ویژه در ایام نوروز برنامه ریزی منسجم داشته باشد تا مردم دچار مشکل نگردند.

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر شیراز همچنین از استاندار فارس خواستار رفع موانع قانونی موجود بر سرراه اجرایی و فراگیر شدن طرح بام سبز در این کلان‌شهر شد و گفت: طرح بام‌سبز به صورت کار‌شناسی و فنی توسط شورا بررسی شده و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

محمدیان با بیان اینکه سال گذشته تصویب طرح بام سبز زمینه‌ساز عضویت شیراز در انجمن شهرهای دارای بام‌سبز جهان شده است، تصریح کرد: طرح‌بام سبز می‌تواند به لحاظ زیست‌محیطی در بهبود شرایط آب و هوایی کلان‌شهر شیراز موثر باشد و و در کشور نیز از جهات مختلف زیست محیطی می تواند به عنوان الگو مطرح شود بنابراین مدیریت ارشد استان اجازه ندهد که این طرح عقیم بماند.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به تصویب بودجه سال آینده توسط شورا گفت: مدیران شهرداری باید از ابتدای سال، برنامه‌ریزی لازم جهت تحقق کامل بودجه را انجام دهند تا در پروژه های عمرانی فرصت فصل مناسب عملیات های اجرایی از بین نرود که این امر موجب رضایت مردم شهر خواهد شد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
0
احسنت خواهشا هم بام سبز پيگيري جدي كنيد وهم بهينه سازي مصرف انرژي در كنارش