کد خبر: ۶۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۳

کارویژه پلیس فارس برای مسافران نوروزی: از نصب 130 دوربین سرعت سنج تا افتتاح 130 ایستگاه پلیس

اميدواريم با نصب اين دوربين ها تخلفات رانندگان كاهش يابد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، سردار احمد علی گودرزی در آئين بازگشايی قرارگاه نوروزي پليس فارس با نام امام علي(ع)، در جمع خبرنگاران از نصب ۱۳۰ دوربين سرعت سنج در جاده های فارس خبر داد و افزود: اميدواريم با نصب اين دوربين ها تخلفهای راهنمايی و رانندگی توسط رانندگان كاهش يابد.

وي بيان كرد: امسال با برنامه ريزیها و هماهنگي هاي درون بخشي، به واحد هاي انتظامي استان و واحد هاي امدادرسان، دستورالعمل هاي جامع و كامل ابلاغ شده است.

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به بهره گيري از ظرفيت تمام نيروهاي پليس فارس براي ارائه خدمات در ايام نوروز، اظهار كرد: در اين ايام از تعداد زيادي از كاركنان دانشگاه علوم انتظامي نيز استفاده مي شود.

سردار گودرزي از استقرار ۱۳۰ ايستگاه پليس در استان فارس خبر داد و خاطرنشان كرد: از اين تعداد ۵۴ ايستگاه در كلان شهر شيراز فعال است.

وی عنوان كرد: اين ايستگاه ها به منظور تسريع امور انتظامي، تسهيل در رفت و آمد مردم، رسيدگی به امور فوريت هاي پليسي و ايجاد امنيت در محل اسكان مسافران نوروزی مستقر شده و تا ۱۵ فروردين ماه به صورت شبانه روزي خدمات ارائه مي دهند.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: امسال نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزايش تعداد ايستگاه هاي پليس را در استان فارس شاهد هستيم.

سردار گودرزی از كنترل محسوس جاده ها و محورهاي مواصلاتی استان فارس توسط دو بالگرد خبر داد و افزود: در ايام نوروز از ۱۰۰درصد توان پليس فارس براي خدمت بهتر به مردم بهره گرفته مي شود.

وي گفت: در كنار ايستگاه هاي پليس نماز خانه نيز راه اندازي شده و در اين ايستگاه ها آموزشهای لازم در خصوص مسائل انتظامي به مسافران داده مي شود و محصولات فرهنگي، نقشه راهنما به زبان هاي مختلف در بين مسافران توزيع مي شود.

فرمانده انتظامي استان فارس خاطر نشان كرد: اورژانس ۱۱۵ و كادر درماني پليس فارس در ايام نوروز به مسافران در صورت نياز خدمات رايگان ارائه مي دهند.

قرارگاه نوروزي پليس فارس در ورودي شمالي شهر مقدس شيراز واقع در دروازه قرآن استقرار يافته و در آئين بازگشايي اين قرارگاه كه با نام حضرت علي(ع) مزين شده است برخي از مسئولان استاني و خبرنگاران رسانه هاي جمعي، حضور داشتند.

نظرات بینندگان