کد خبر: ۶۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۴

معاون ترافیک شهرداری شیراز: اجرای طرح ترافیک منتظر تایید نهایی است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با تاکید بر ضرروت اجرای طرح ترافیک در این کلان شهر گفت: برای اجرای طرح ترافیک شیراز روش کنترل مکانیزه پیش‌بینی شده است.
به گزارش شیرازه، علی زحمتکش در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه طرح ترافیک شیراز با کنترل مکانیزه عملیاتی می‌شود، اظهار داشت: با این روش دیگر نیازی به استفاده از افسران پلیس راهنمایی و رانندگی نیست و کنترل رفت و آمد در مسیر طرح توسط دوربین‌های مکانیزه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمام پیش‌بینی لازم برای اجرای روش مکانیزه صورت گرفته و تنها تائید نهایی این امر باقی مانده است، افزود: نسخه مهم برای اجرایی کردن محدوده ترافیک کنترل مکانیزه است و با این روش بهتر می‌توان طرح را کنترل و مدیریت کرد. 

معاون حمل و نقل شهرداری شیراز تصریح کرد: شهروندان شیراز برای ورود به محدوده ترافیک برای اینکه دچار زوج و فرد نشوند با نصب بارکدهای مشخص روی خودروها می‌توانند رفت و آمد در مسیر طرح ترافیک را انجام دهند.

زحمتکش با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم از جمله پارکینگ در حال آماده‌سازی است، گفت: باید فرهنگ‌سازی لازم  برای حل مشکلات ترافیک شهری و حضور کمتر وسایل نقلیه در مرکز شهر صورت گیرد.


نظرات بینندگان